تبیان، دستیار زندگی
راضیه حسینعلی با اعلام این خبر گفت:برای اولین بار در رادیو ایران است که مجله ای شنیداری در حوزه دفاع مقدس تهیه می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پخش خاطرات رزنده های دفاع مقدس از رادیو ایران
رادیو ایران صاحب "مجله فرهنگ پایداری "شد.

فرهنگ پایداری

راضیه حسینعلی با اعلام این خبر  گفت:برای اولین بار در رادیو ایران است که مجله ای شنیداری در حوزه دفاع مقدس تهیه می شود .

وی تصریح کرد : در این مجله  یکی از رویدادهای روز ، بررسی وبا مسئول مربوطه گفتگو می شود همچنین در آیتم "برشی از یک زندگی" زندگی شهدا بیان می شود.
بیان خاطرات رزمنده ها از سال های دفاع مقدس در آیتم "راویان عشق"، معرفی کتاب دفاع مقدس و گفتگو با نویسنده کتاب ، از دیگر بخش های این برنامه است.
حسینعلی ادامه داد : هر هفته موضوعی  به عنوان سوال  مسابقه انتخاب می شود که شنونده های برنامه می توانند جواب های خود را با شماره پیامک برنامه 30000900 در میان بگذارند  و برنده های برنامه توسط امتیازهایی که مردم به آن می دهند ، انتخاب می شود.
وی گفت: امروز از شنونده های برنامه می خواهیم که کوتاه ترین و زیباترین جمله های خود را در خصوص کلمه "ایثار"به برنامه پیامک بزنند.هر هفته مجله فرهنگ پایداری "دو برنده دارد که توسط مخاطبان برنامه انتخاب می شود.
تهیه کننده "مجله فرهنگ پایداری "گفت :امروز یکی از کتاب های شعر عالیه مهرابی در حوزه دفاع مقدس معرفی می شودهمچنین با سرهنگ حسین عشقی مسئول قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین در جنوب گفتگو می شود چون قرار است فردا پیکرهای مطهر 72 شهید دفاع مقدس تشیعع شود.
حسینعلی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد تصریح کرد :چون بیشترین بحث  مقاومت مربوط به مردمان کرمانشاه بوده ارتباطی  با آن  منطقه برقرار می شود.
"مجله فرهنگ پایداری "یکشنبه و سه شنبه از ساعت 13:30 با گویندگی آرش احمدی ، آیتم سازی محمد کیانی ، نویسندگی محبوبه احمدی زاده به طور زنده از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

تنظیم: هومن بهلولی