تبیان، دستیار زندگی
دیدار اول پرسپولیسی ها در لیگ برتر با یک چالش بزرگ برای برانکو ایوانکوویچ همراه است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محرومیت 4 بازیکن اصلی پرسپولیس


 دیدار اول پرسپولیسی‌ها در لیگ ‌برتر با یک چالش بزرگ برای برانکو ایوانکوویچ همراه است.


پرسپولیس

او باید تیمش را در هفته اول و مقابل پدیده مشهد در تهران با 4 بازیكن محروم به میدان بفرستد و نكته بد دیگر اینكه هر 4 بازیكن، یار اصلی تیم هستند. سوشا مكانی گلر شماره یك سرخپوشان به خاطر درگیری شدید در دربی با حنیف عمران‌‌زاده با حكم كمیته انضباطی حداقل برای یك جلسه محروم است كه محرومیتش در دیدار مقابل پدیده، اعمال خواهد شد و از این رو، برانكو باید به فكر یك بازیكن جایگزین باشد.

علیرضا نورمحمدی نیز دیگر بازیكن محروم سرخپوشان به علت همان اتفاقات دربی است. نفر سوم، امید عالیشاه است كه با حكم كمیته انضباطی به خاطر درگیری شدید با امیرحسین صادقی و مكویان دو مدافع استقلال محروم شده و نمی‌تواند در هفته اول در تركیب پرسپولیس قرار بگیرد.

برانكو باید به فكر جانشین‌های مناسبی برای این دو بازیكن باشد. نفر آخر نیز، مهدی طارمی است. محرومیت او به علت اخراج در لیگ قهرمانان آسیا و ایجاد درگیری با مدافعان تیم الهلال عربستان اعمال خواهد شد و در واقع، یك محرومیت بین‌المللی است. با این اوصاف مشكلات برانكو برای شروع لیگ بسیار زیاد است البته این را باید به حساب خوش‌شانسی باشگاه پرسپولیس گذاشت زیرا این تیم شانس آورد كه با تیم‌های قدرتمند لیگ در هفته اول مصاف نمی‌دهد وگرنه برانكو ایوانكوویچ مجبور بود جدا از تحمل حساسیت‌های بازی، از عدم حضور بازیكنان تأثیرگذارش نیز شكایت كند.

برانكو باید به فكر جانشین‌های مناسبی برای این دو بازیكن باشد. نفر آخر نیز، مهدی طارمی است. محرومیت او به علت اخراج در لیگ قهرمانان آسیا و ایجاد درگیری با مدافعان تیم الهلال عربستان اعمال خواهد شد و در واقع، یك محرومیت بین‌المللی است

پدیده مشهد در فصل قبل، یكی از خوب‌های لیگ بود به خصوص قبل از ورود به مشكلات عدیده مالی و توانست یقه پرسپولیسی‌ها را بگیرد اما در این فصل، شرایط كمی متفاوت است زیرا پدیده‌ای‌ها، دیرتر از تیم‌های مدعی و حتی متوسط لیگ، تمرینات‌شان را با كادرفنی و بازیكنان جدید استارت زدند. با این حال، همیشه بازی اول برای پرسپولیس سخت بوده و نمی‌توان این مسئله را باور كرد كه پرسپولیس كار راحتی مقابل پدیده خواهد داشت. پ

یش‌بینی می‌شود صادقی گلر اول پرسپولیس مقابل ملوان باشد. همچنین لوكا ماریچ و محسن بنگر، زوج دفاعی تیم را تشكیل می‌دهند تا غیبت علیرضا نورمحمدی به چشم نیاید. فرشاد احمدزاده به عنوان هافبك چپ و به جای امید عالیشاه به میدان برود و از سوی دیگر، علی علیپور را در پیشانی خط حمله و در جای خالی مهدی طارمی ببینیم. محسن مسلمان نیز در مرکز خط میانی برای سرخ ها به میدان خواهند رفت.

بخش ورزشی تبیان