تبیان، دستیار زندگی
کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس گفت: قصدی برای بازگشت به فوتبال و مربی گری ندارم و فعلاً با این شرایط به دنبال کارهای شخصی ام هستم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریمی: بر نمی‌گردم/ طارمی: ادعای کسب مقام نداشتم


کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس گفت: قصدی برای بازگشت به فوتبال و مربی‌گری ندارم و فعلاً با این شرایط به دنبال کارهای شخصی‌ام هستم.

کریمی

علی کریمی بعد از پایان مراسم برترین‌های سازمان لیگ گفت: مراسم خوبی است که سازمان لیگ هرسال برگزار می‌کند باید ایرادش سال به سال رفع شود و بهتر شود.

کریمی در مورد اینکه آیا به نظرش انتخاب‌هایی که صورت گرفت درست بود، عنوان کرد: همانطور که مهدی تاج اعلام کرد امسال شرایط به نحوی بود که از مربیان و اهالی فوتبال در رابطه با انتخاب بهترین ها سوال کردند. جا دارد به آنهایی که به عنوان بهترین انتخاب شدند تبریک بگویم و به افرادی که گزینه بودند و نتوانستند این عنوان را کسب کنند اعلام کنم که سعی و تلاش‌شان را در ادامه کار انجام دهند تا بتوانند صاحب این عنوان شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اینکه چرا از افرادی مثل وحید هاشمیان، احمدرضا عابدزاده، علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا در ایران استفاده نمی‌شود و آنها به خارج می روند، عنوان کرد: اگر غیر از این باشد باید متعجب شویم. متأسفانه کسی از تجربه این نفرات استفاده نمی‌کند. البته به هیچ وجه خودم را قاطی این اساتیدی که نام بردید نمی‌کنم. مهدوی‌کیا و عابدزاده از بزرگان فوتبال هستند. به هر حال زمانی فوتبال این بازیکنان تمام می‌شود و باید بستر را فراهم کنیم تا از تجربیات این بزرگان بهره ببریم.

کریمی در پاسخ به این سوال که او هنوز هم از خیلی از فوتبالیست‌ها محبوب‌تر است و او را به شدت مورد تشویق قرار دادند، خاطرنشان کرد: این بازیکنان تازه‌کار هستند و جا دارد که در آینده پیشرفت زیادی کنند. آنها زمان فراوانی پیش رویشان قرار دارد تا خودشان را در دل مردم جا کنند.

در حالی که چند خبرنگار از کریمی سوال‌های متفاوتی می‌پرسیدند او به آنها اعلام کرد که به نظر می رسد خبرنگاران نیاز به هماهنگی بیشتری دارند.

کریمی در خصوص بازگشتش به فوتبال اظهار داشت: فعلا با این شرایط به دنبال کارهای شخصی خود هستم و قصدی برای بازگشت به فوتبال و مربیگری ندارم.

وی در خصوص تیم ملی خاطرنشان کرد:امیدوارم تیم ملی بتواند تدارک خوبی ببیند و با قدرت برای صعود به جام جهانی قدم بردارد تا بتواند موفق باشد.

کریمی در پاسخ به این سوال که او هنوز هم از خیلی از فوتبالیست‌ها محبوب‌تر است و او را به شدت مورد تشویق قرار دادند، خاطرنشان کرد: این بازیکنان تازه‌کار هستند و جا دارد که در آینده پیشرفت زیادی کنند. آنها زمان فراوانی پیش رویشان قرار دارد تا خودشان را در دل مردم جا کنند

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص بستن سرخ‌پوشان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته در حد توان بازیکن جذب می‌کردیم و امسال هم بازیکنان خوبی پرسپولیس جذب کرده و امیدوارم بتوانند مثمر ثمر باشند و بتوانند دل هواداران را شاد کنند. پرسپولیس هم مثل بقیه تیم‌ها شانس دارد. هنوز لیگ شروع نشده است و نمی‌توانیم بگوییم چه تیمی شانس اول قهرمانی است.

وی خاطرنشان کرد:‌پرسپولیس جزو مدعیان لیگ است و من هم یک پرسپولیسی هستم و امیدوارم تیمم بتواند موفق باشد و آرزو می‌کنم نتیجه لازم را کسب کند تا سال گذشته جبران شود.

کریمی در مورد اینکه آیا کیفیت لیگ خوب بوده، تصریح کرد: لیگ بهتر بود. همین که تا دقایق پایانی قهرمان لیگ مشخص نشده بود نشان از کیفیت لیگ می‌دهد که تیم‌ها با یکدیگر رقابت نزدیکی داشتند و امیدوارم سال به سال بهتر شود.

طارمی: ادعایی برای کسب عنوان مرد سال فوتبال ایران نداشتم

مهدی طارمی هم پس از دریافت جایزه بهترین مهاجم لیگ اظهارداشت: خوشحالم که توانستم این عنوان را کسب کنم و باعث افتخار است، امیدوارم سال دیگر هم بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و به این عنوان برسم.

وی ادامه داد: تمام تلاشم را می‌کنم که بهتر از سال گذشته بازی کنم و گل بزنم، این هدف من است.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردی حدادی‌فر به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب شود؟ گفت: حدادی‌فر و تیموریان بازیکنان بزرگی هستند که من بازی هر دو را دوست دارم، به حدادی‌فر بابت رسیدن به این عنوان تبریک می‌گویم، من ادعایی نداشتم که مرد سال فوتبال ایران شوم.


بخش ورزشی تبیان