تبیان، دستیار زندگی
به روزرسانی جدید برنامه محبوب واتس اپ که به تازگی در گوگل پلی منتشر شده است، ویژگی های جدیدی را به این برنامه افزوده، از جمله این تغییرات می توان به ویرایش های جزیی در رابط کاربری و هم چنین افزوده شدن ویژگی های جدید و یا بهبود امکانات پیشین اشاره کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دو ویژگی جدید واتس اپ


به‌روزرسانی جدید برنامه محبوب واتس‌اپ که به‌تازگی در گوگل‌پلی منتشر شده‌ است، ویژگی‌های جدیدی را به این برنامه افزوده، از جمله این تغییرات می‌توان به ویرایش‌های جزیی در رابط‌کاربری و هم‌چنین افزوده‌شدن ویژگی‌های جدید و یا بهبود امکانات پیشین اشاره کرد.


ویژگی‌های اشاره شده ممکن است در تمامی بیلدها، افزوده نشده باشد و یا برای تمامی کاربران در دسترس نباشد. اگر شما واتس‌اپ ورژن 2.12.197 را داشته باشید، به‌تمام این ویژگی‌ها دسترسی دارید.

اولین ویژگی افزوده‌شده این است که می‌توانید حالت پیام‌های خود را به خوانده شده یا خوانده‌نشده تغییر بدهید برای این کار باید انگشت خود را روی پیام لمس و نگه‌دارید تا تنظیمات پیام باز شود، سپس حالت موردنظر خود را انتخاب کنید.

ویژگی دیگر افزوده شده امکان بی‌صدا کردن اعلانات برای تماس‌ها و یا گروه‌هاست.

واتس اپ

مهم‌ترین تغییر در نسخه جدید را می‌توان در افزوده‌شدن بخشی در تنظیمات دید که با فعال‌کردن آن مصرف داده‌ها در تماس‌ها کاهش پیدا می‌کند. تغییر دیگر، سفارشی‌کردن اعلانات است که برای گروه‌ها و افراد قابل شخصی‌سازی است. به این صورت که شما می‌توانید تنظیمات دریافت اعلان از طرف افراد را برای مدت‌ زمان خاصی محدود کنید.

واتس اپ

پشتیبان‌گیری از اطلاعات در گوگل‌درایو و مشاهده مصرف داده از دیگر امکانات است که بار دیگر به واتس‌اپ بازگشته است.

بخش دانش و زندگی تبیان


منبع : ای تی سان