تبیان، دستیار زندگی
اکنون این پرسش مطرح می شود که آیا بهتر نبود از تعداد مربیان و سرپرست تیم آقایان کم می شد؟!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعزام تیم ملی بدون مربی و سرپرست !


اکنون این پرسش مطرح می شود که آیا بهتر نبود از تعداد مربیان و سرپرست تیم آقایان کم می شد؟!

دوومیدانی

به گزارش جهان به نقل از سایت ورزش بانوان؛ تیم ملی دوومیدانی در حالی بامداد روز گذشته برای شرکت در مسابقات جام کازانف راهی قزاقستان شد که هیچ سرپرستی و مربی تیم بانوان را همراهی نکرد.

ناهید قناتی، سرپرست تیم ملی قرار بود تیم را همراهی کند که یکی از مسئولان فدراسیون در اقدامی تعجب برانگیز اسم وی را از لیست اعزامیان به قزاقستان خط زد. از طرفی از آنجایی که این اقدام در تعطیلات هفته گذشته روی داد، مسئولان نتوانستند اقدامی کنند.

ضرورت حضور مربی در کنار تیم امری تائید شده است زیرا علاوه بر تذکر نکات فنی به بازیکنان اگر اتفاق غیر منتظره و مصدومیتی در حین برگزاری مسابقات روی دهد حضور مربی و سرپرست کاملا احساس می شود.

شنیده های خبرنگار سایت ورزش بانوان حاکی از این است که فدراسیون دوومیدانی به دلیل مشکلات مالی تصمیم به کاهش تعداد اعزامیان گرفته اما اکنون این پرسش مطرح می شود که آیا بهتر نبود از تعداد مربیان و سرپرست تیم آقایان کم می شد؟!

از سوی دیگر لیلا رجبی در پرتاب وزنه و الناز کمپانی در دوی ۱۰۰ متر بامانع دو نماینده اعزامی کشورمان بودند که بدون سرپرست خانم تهران را به مقصد قزاقستان ترک کردند.

این پایان انتقادات وارده بر این مسئول فدراسیون نیست زیرا مسابقات لیگ بانوان را قصد دارد در گرمای شدید تابستان در شیراز برگزار کند. شهری که گرمای شدیدی دارد و نمی دانیم ورزشکاران در چه شرایطی رقابت خواهند کرد.

بخش ورزشی تبیان

منبع : جهان نیوز