تبیان، دستیار زندگی
حسین رضازاده، تنها ملی‌پوش تیم اعزامی به بازیهای آسیایی دوحه قطر، عصر امروز به مصاف حریفان دسته 105+ كیلوگرم می‌رود. تنها ملی‌پوش وزنه برداری كشورمان در بازیهای آسیایی دوحه قطر، عصر امروز در سالن الدنای دوحه قدرت و تو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضازاده امروز به میدان می‌رود


حسین رضازاده، تنها ملی‌پوش تیم اعزامی به بازیهای آسیایی دوحه قطر، عصر امروز به مصاف حریفان دسته 105+ كیلوگرم می‌رود.

تنها ملی‌پوش وزنه برداری كشورمان در بازیهای آسیایی دوحه قطر، عصر امروز در سالن الدنای دوحه قدرت و توانمندی خود را در دسته فوق سنگین ثابت خواهد كرد.

آرش میر اسماعیلی می توانست اولین مدال طلای ما را بگیرد؛ وقتی او را قبل از مسابقه فینال در حال دعا کردن دیدم به من گفت فقط برایش دعا کنیم تا بتواند اولین مدال طلا را برای ایران بیاورد اما حیف که در آخرین لحظه مدال زرین طلا به جودو کار مغولی رسید تا ایران همچنان به دنبال اولین مدال طلای خود باشد.

اما امروز روز ایران است و ما امیدواریم تا قویترین مرد جهان اولین مدال طلای ایران را در این دوره از رقابتها به ارمغان بیاورد تا یک بار دیگر مردم ایران (یا ابوالفضل ) را فریاد بزنند .

امروز روزی است که حسرت به پایان می رسد و شاید تمامی ایرانیان در ساعت 19:30 کمترین استرس را به خود را وارد کنند .

دیروز جای شما عزیزان در محلی که حسین رضازاده تمرین می کرد خالی بود چون خبرنگاران زیادی برای تماشای تمرین هرکول ایرانی آمده بودند .

گفتنی است؛ جابر سالم، وزنه بردار بلغاری‌الاصل قطری با ركورد ورودی 400 كیلوگرم تنها حریف قدر رضازاده محسوب می‌شود و فنگ دونگ وزنه بردار جوان چینی كه در مسابقات جهانی دومنیكن مقام سوم را به خود اختصاص داده و ركورد جهانی جوانان را ارتقاء بخشید بزرگترین غایب این دسته به شمار می‌رود.

خبر نگار اعزامی تبیان  -دوحه