تبیان، دستیار زندگی
حذف دیدار حساس بارسلونا و وردربرمن با پیروزی 2 بر صفر تیم اسپانیایی به پایان رسید تا این تیم همراه چلسی، نماینده انگلیسی راهی مرحله بعدی شود. در این مسابقه سرنوشت ساز ابتدا رونالدینییو در دقیقه 13 از روی یك ضربه آزاد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی رم و رهایی بارسا از كابوس حذف


دیدار حساس بارسلونا و وردربرمن با پیروزی 2 بر صفر تیم اسپانیایی به پایان رسید تا این تیم همراه چلسی، نماینده انگلیسی راهی مرحله بعدی شود.

در این مسابقه سرنوشت ساز ابتدا رونالدینییو در دقیقه 13 از روی یك ضربه آزاد بارسلونا با نتیجه یك بر صفر پیش انداخت. در دقیقه 18 گودیانسن توانست با به ثمر رساندن گل دوم، مقدمات صعود بارسلونا به مرحله بعد را فراهم كند.

ماسیمو بوساكا قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت كه با دادن 5 كارت زرد بازیكنان هر دو تیم را جریمه كرد.

پویول و موتا از بارسلونا و وومه، فرینگس و دیه گو از وردربرمن با كارت های زرد جریمه شدند.

در پایان مرحله گروهی گروه A چلسی با 13 امتیاز به عنوان تیم اول و بارسلونا با 11 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شدند.

تیم فوتبال بایرن در دیداری كاملا تشریفاتی در گروه B میزبان اینترمیلان بود كه در پایان، به تساوی یك بر یك رضایت دادند.

روی ماكای در دقیقه 62 برای بایرن گلزنی كرد؛ اما در آخرین فرصت و در دقیقه 90 پاتریك ویرا گل تساوی را برای نماینده ایتالیایی به ارمغان آورد.

لوئیز مدینا داور اسپانیایی، این مسابقه را در الیانس آرنا قضاوت كرد و تنها با دادن 2 كارت به ون بومل از بایرن و ساموئل از اینترمیلان، بازیكنان هر دو تیم را جریمه كرد.

در پایان مرحله گروهی بایرن مونیخ با 12 و اینترمیلان با 10 امتیاز به مرحله بعد صعود كردند.

دیگر دیدار این گروه بین اسپورتینگ لیسبون و اسپارتاپراگ برگزار شد. اسپارتا با نتیجه 3 بر یك به پیروزی رسید.

در گروه C لیگ قهرمانان اروپا باتوجه به قطعی شدن صعود لیورپول و آیندهوون به مرحله بعدی، هر دو با بازیكنان ذخیره برابر گالاتاسرای و بوردو حاضر شدند.

لیورپول در غیاب بازیكنان نامدارش برابر گالاتاسرای با نتیجه 3 بر 2 شكست خورد؛ اما توانست با مجموع 13 امتیاز راهی مرحله یك هشتم نهایی شود.

آیندهوون در دیداری به مصاف بوردو رفت و با نتیجه 3 بر یك در خانه مغلوب نماینده فرانسه شد؛ اما با 10 امتیاز توانست راهی مرحله بعدی شود.

آ اس رم در آخرین مسابقه مرحله گروهی D ‌در دیداری تشریفاتی اما كاملا حیثیتی، به مصاف والنسیا رفت و در خانه موفق شد نماینده اسپانیا را با نتیجه یك بر صفر شكست دهد.

پانوچی، مدافع ایتالیایی در دقیقه 13 برای رمی ها گلزنی كرد تا این مسابقه با یك گل به سود نماینده ایتالیا به پایان برسد.

والنسیا با وجود این باخت با 13 امتیاز به عنواون تیم اول و رم با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

دیگر دیدار گروه بین المپیاكوس و شاختار برگزار شد و سرانجام هر دو تیم با تساوی یك بر یك به كارشان خاتمه دادند .


برنامه امشب لیگ قهرمانان اروپا

هفته پایانی مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا فردا شب با برگزاری 8 دیدار در نقاط مختلف اروپا پیگیری خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری مهر ، تیم فوتبال هامبورگ که از مدت ها قبل سقوطش مسجل شده فردا شب می تواند نقشی تاثیرگذار بر سرنوشت تیم زسکا داشته باشد. چنانچه زسکا در این بازی متوقف شود و یا ببازد از صعود به دور بعدی رقابت ها باز می ماند. منچستر یونایتد که در لیگ برتر انگلستان وضعیت بسیار خوبی دارد چه بسا با شکست در بازی مقابل بنفیکا از صعود به مرحله بعدی بازبماند.


برنامه کامل این رقابت ها به شرح زیر است:

گروه E:

دینامو کی یف - رئال مادرید

لیون - استوا بخارست

گروه F:

کپنهاگن - سلتیک

منچستریونایتد - بنفیکا

گروه G:

پورتو - آرسنال

هامبورگ - زسکا

گروه H:

میلان - لیل

اندرلشت - آاک آتن