تبیان، دستیار زندگی
ذشت تیم ملی بسكتبال كشورمان در سومین دیدار خود از سری بازی‌های آسیایی دوحه موفق شد با 35 اختلاف از سد بحرین عبور كند. به گزارش ایسنا، تیم ملی بستكبال كشورمان پس از قبول یك شكست و یك پیروزی برابر تیم‌های اردن و كره ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم ملی بسكتبال با ‌35 اختلاف امتیاز از سد بحرین گذشت


تیم ملی بسكتبال كشورمان در سومین دیدار خود از سری بازی‌های آسیایی دوحه موفق شد با 35 اختلاف از سد بحرین عبور كند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بستكبال كشورمان پس از قبول یك شكست و یك پیروزی برابر تیم‌های اردن و كره جنوبی در سومین دیدار خود عصر امروز به مصاف تیم ملی بحرین رفت كه در پایان با نتیجه 112 بر 77 موفق شد این تیم را شكست دهد.

فردریك اونیكا، سرمربی نیجریه ای تیم ملی بسكتبال كشورمان كه در نیمه اول این دیدار سعی داشت تا بیشتر از بازیكنان نیمكت نشین خود استفاده كند در مقابل بحرین نشان داد كه هدف او شكست تیم ملی قطر در بازی روز پنج شنبه است و نمی خواهد بازیكنان كلیدی خود را در این بازی خسته كند.

در كوارتر اول این دیدار تیم بحرین تا دقایق پایانی از تیم ایران جلو بود اما، ملی پوشان كشورمان در كمتر از چند دقیقه توانستند اختلاف خود را با بحرین جبران كنند.

تا هر دو تیم با نتیجه 23 بر 23 زمین بازی را ترك كنند.

در كوارتر دوم هر چند تا آخرین لحظه بازیكنان تیم ملی اجازه ندادند تیم بحرین از ایران جلو بیفتد اما، عدم دفاع منسجم در زیر سبد نشان از ضعف در كارهای دفاعی داشت.

هر چند بازیكنان ما پنالتی‌های زیادی را از دست دادند و درصد شوت‌های دو امتیازی آنها نیز كم بود اما، در پایان نیمه اول توانستند با نتیجه 49 بر 47 نتیجه را به سود خود خاتمه دهند.

در نیمه دوم و دقایق ابتدای كوارتر سوم تیم ملی كشورمان در حمله عملكرد بسیار بهتری نسبت به نیمه اول داشت. این كوارتر نیز با نتیجه 82 بر 64 به سود تیم ملی كشورمان به پایان رسید.

تیم ملی ایران در كوارتر چهارم چهره‌ی كاملا متفاوتی داشت. سامان ویسی كه در دقایق ابتدایی بازی جنگنده ظاهر شد در كوارتر چهارم یكی از چهره‌های برتر بازی بود.

بحرین در این كوارتر سعی داشت تا به لطف برخی بازیكنان كلیدی خود ضمن دفاع، در ضد حملات اختلاف امتیاز خود را با ایران جبران كند. ولی نتوانست كار خاصی را پیش ببرد.

در دقایق پایانی این كوارتر مهدی كامرانی پس از پنج فوله شدن زمین بازی را ترك كرد اما، سهم زیادی در پیروزی ایران داشت.