تبیان، دستیار زندگی
یک بازی فکری و جذاب برای دانش آموزان پایه ی پنجم و ششم ابتدایی و دوره راهنمایی در نظر گرفته شده است، در این بازی می توانید با مفاهیم تفریق دو عدد از یکدیگر آشنا شده و در حین درک این مفاهیم، از این بازی لذت ببرید و سرعت عمل خود را در این زمینه افزایش دهید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پازل ریاضی (تفاضل دو عدد)

در این مطلب یک بازی فکری و جذاب برای دانش آموزان پایه ی پنجم و ششم ابتدایی و دوره راهنمایی در نظر گرفته شده است، در این بازی می توانید با مفاهیم تفریق دو عدد از یکدیگر آشنا شده و در حین درک این مفاهیم، از این بازی لذت ببرید و سرعت عمل خود را در این زمینه افزایش دهید. البته دانش آموزان دبیرستانی و بزرگتر ها هم می توانند با انجام این بازی از آن لذت ببرند.

دستورالعمل بازی


ابتدا با توجه به سرعت خودتان در تفریق اعداد مختلف، تعداد سوالات را انتخاب کرده و زمانی را که می توانید به این تعداد سوال پاسخ دهید، تعیین کنید.


با این کار سرعت پاسخ گویی به سوالات را تعیین می کنید، سپس روی گزینه start کلیک کنید. پس از شروع بازی می بایستی بر اعدادی کلیک نمایید که تفاضل آن ها از یکدیگر،‌ عدد مشاهده شده روی صفحه باشد، پس از انتخاب اعداد روی گزینه next کلیک نمایید تا سوال بعدی برای شما نشان داده شود.
شما می توانید حداکثر ۹۹ سوال را در حداکثر زمان ۱۰ دقیقه این بازی را انجام دهید.

جهت دریافت این فایل آموزشی کلیک کنید.


مرکز یادگیری سایت تبیان - تهیه و تنظیم: مریم فروزان کیا