تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی تنیس ایران با متحمل شدن سه شکست برابر کویت در رقابت‎های دسته دوم دیویس آسیا و اقیانوسیه، به دسته سوم سقوط کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تنیس ایران سقوط کرد


تیم ملی تنیس ایران با متحمل شدن سه شکست برابر کویت در رقابت‎های دسته دوم دیویس آسیا و اقیانوسیه، به دسته سوم سقوط کرد.

تنیس

تیم ملی تنیس ایران با ترکیب شاهین خالدان، انوشا شاهقلی، محسن حسین‎زاده و امید سوری به منظور بقا در رقابت‌های دسته دوم دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه طی دو بخش انفرادی و تیمی در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب به مصاف کویت رفت.

در روز نخست این رقابت‌ها شاهین خالدان مقابل عبدا… مقدس به برتری ۳ بر یک مقدس دست یافت. در دیگر دیدار این روز از مسابقات محسن حسین‌زاده مقابل محمد قریب متحمل شکست۲ بر یک شد.

روز دوم این رقابت‎ها به دیدارهای تیمی اختصاص داشت که طی آن تیم ایران با ترکیب انوشا شاهقلی و شاهین خالدان به مصاف ترکیب دو نفره محمد قریب و عبدا.. مقدس رفت. تیم ایران در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد تا تعیین تکلیف تیم باقی مانده در گروه دوم آسیا و اقیانوسیه به روز سوم و برگزاری دو دیدار دیگر در بخش انفرادی کشیده شود.

روز سوم رقابت میان تیم‎های تنیس ایران و کویت در گروه دوم تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه روز گذشته برگزار شد. در نخستین دیدار این روز از مسابقات انوشا شاهقلی و عبدالله مقدس به مصاف هم رفتند. در میانه رقابت میان این دو تنیسور  وزش طوفان و بارش شدید باران مشکل ساز شد تا جاییکه بازی متوقف شد. رقابت شاهقلی و مقدس پس از اینکه وضعیت جوی به حالت عادی بازگشت، از سر گرفته شد. این دیدار در نهایت با شکست 3 بر یک شاهقلی به پایان رسید.

در روز نخست این رقابت‌ها شاهین خالدان مقابل عبدا… مقدس به برتری ۳ بر یک مقدس دست یافت. در دیگر دیدار این روز از مسابقات محسن حسین‌زاده مقابل محمد قریب متحمل شکست۲ بر یک شد

با رقم خوردن این نتیجه، مجموع شکست‎های تنیسورهای ایران مقابل کویت به سه شکست (دو باخت انفرادی و یک باخت تیمی) رسید. بنابراین برگزاری دیدار دوم این روز میان شاهین خالدان و محمد قریب برگزار نشد چون نتیجه آن تاثیری در وضعیت تیم ایران نداشت و در نهایت تیم ایران با قبول سه شکست مقابل کویت به دسته سوم دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه سقوط کرد.

بخش ورزشی تبیان

منبع : فدراسیون تنیس