تبیان، دستیار زندگی
/85 مقداد نجف نژاد گفت: در جلساتى كه با جبارى داشتیم او قول داد تا پایان لیگ قهرمانان آسیا با ما قرارداد ثبت كند. ضمن اینكه اگر قرار باشد در ایران بماند فقط پیراهن آبى تهران را بر تن خواهد داشت. نجف نژاد ادامه مى دهد:...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار کوتاه وخواندنی15/9/85


مقداد نجف نژاد گفت: در جلساتى كه با جبارى داشتیم او قول داد تا پایان لیگ قهرمانان آسیا با ما قرارداد ثبت كند. ضمن اینكه اگر قرار باشد در ایران بماند فقط پیراهن آبى تهران را بر تن خواهد داشت. نجف نژاد ادامه مى دهد: قرار است براى خط حمله هم یك فوروارد بگیریم البته فعلاً چندنفر كاندیدا هستند كه به زودى با یكى از آنها قرارداد ثبت مى كنیم.

گفته می شود استقلالى ها قصد دارند یك دیدار تداركاتى با كامرون برگزار كنند. آبى ها رایزنى هاى ابتدایى خود را با كامرون انجام داده اند ولى هنوز معلوم نیست این دیدار در كجا برگزار شود. این دیدار تداركاتى دى ماه و قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود

ناصر ابراهیمى مربى اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: بابت سال هاى گذشته ?? میلیون از پرسپولیس طلب داشتیم كه این مبلغ در حال حاضر به ?? میلیون كاهش یافته است. توقع داشتم بابت چند قهرمانى پاداش هم بگیرم ولى مبلغ قراردادم كم شد كه این خیلى جالب است.

اشكان دژاگه بازیكن ایرانى باشگاه هرتا برلین در پاسخ به اینكه آیا به بازى در تیم ملى فوتبال ایران نیز فكر كرده است؟ گفت: طبیعى است كه قلب من براى ایران مى زند. البته در گذشته صحبت كوتاهى در این زمینه صورت گرفت اما پس از آن دیگر چیزى شنیده نشد. دژاگه درباره حضور در باشگاه هاى فوتبال ایران نیز گفت: من ایرانى هستم و والدین من نیز ایرانى هستند اما در حال حاضر در آلمان بازى مى كنم و به همین دلیل خیلى به فكر بازى در باشگاه هاى ایران نیستم


پرسپولیس در جست وجوى زمین

اختصاص مبلغ یك میلیارد تومان از طرف سازمان تربیت بدنى براى ساخت ورزشگاه اختصاصى پرسپولیس و استقلال، مسؤولان پرسپولیس را به تكاپو انداخته است كه هرچه سریع تر زمینى مناسب را انتخاب كنند و با انجام مراحل قانونى یك میلیارد تومان را دریافت كنند.

این براى چندمین بار است كه باشگاه پرسپولیس در مقاطع مختلف زمین انتخاب كرده است اما خشتى بر خشتى دیگر سوار نشده است. این اتفاق در زمان خطیب با مهندس حسین كلانى حتى تا مرحله ساخت ماكت و معرفى اسپانسر هم پیش رفته بود


به دستور دنیزلى و از امروز تمرین پرسپولیس پشت درهاى بسته برگزار مى شود

به دستور سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس تهران، از روز آینده تمرینات این تیم در غیاب تماشاگران و خبرنگاران برگزار مى شود.پس از پایان تمرین امروز از سوى لیدرها اعلام شد كه از روز آینده تمرینات پشت درهاى بسته برگزار مى شود.پرسپولیس در هفته دوازدهم به مصاف صباباترى تهران مى رود و به دلیل حساسیت بیش از حد این بازى، دنیزلى قصد دارد تمرینات را پشت درهاى بسته برگزار كند. این موضوع با توجه به بالا گرفتن شایعه جاسوسى فنى از پرسپولیس انجام خواهد شد.

نتایج ضعیف تیراندازان ایران

روز سوم مسابقه هاى تیراندازى پانزدهمین دوره بازیهاى آسیایى دوحه قطر، تیم تیراندازان پسران ایران نتوانست نتیجه قابل قبولى را به دست بیاورد.

در رقابت هاى تیراندازى تپانچه 50 متر بادى پسران، ابراهیم برخوردارى با كسب 850/8 امتیاز سى و پنجم آسیا، محسن نصراصفهانى با 850/8 امتیاز سى و ششم آسیا و سید حسین حسینى با 340/8امتیاز به مقام چهل و هفتمى آسیا دست پیدا كردند.

مسابقه هاى تیراندازى تپانچه بادى دیروز برگزار شد كه در پایان قسمت پسران تیم هاى چین، قزاقستان و ژاپن عناوین اول تا سوم را كسب كردند.


بازگشت اولین كاروان ایران

بعد از كسب عنوان هشتمى مسابقات ژیمناستیك بازیهاى آسیایى قطر توسط تیم ملى ایران، ملى پوشان صبح روز جمعه قطر را به مقصد تهران ترك مى كنند.

تیم ملى ژیمناستیك ایران با به دست آوردن 329/1 امتیاز، سكوى هشتم را در قسمت تیمى از آن خود كرد.

در قسمت قهرمان قهرمانان، هادى خنارى نژاد به همراه حمیدرضا بابایى به ترتیب با كسب امتیاز 81/1 و 83/2 عناوین سیزدهم و دوازدهم آسیا را به دست آوردند.

عناوین اول تا سوم این دوره از پیكارها را چین، ژاپن و كره جنوبى كسب كردند.