تبیان، دستیار زندگی
رئیس پژوهشکده اعجاز قرآن و مدیرعامل موسسه تبیان گفت: همه کارهای ویکی قرآن آماده شده است، به زودی و تا نیمه های تابستان راه اندازی خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طالب‌پور خبر داد:

ویکی قرآن به زودی راه‌اندازی می‌شود

دکتر علیرضا طالب پور

رئیس پژوهشکده اعجاز قرآن و مدیرعامل موسسه تبیان گفت: همه کارهای ویکی قرآن آماده شده است، به زودی و تا نیمه‌های تابستان راه‌اندازی خواهد شد.
علیرضا طالب‌پور، رئیس پژوهشکده اعجاز قرآن، با اشاره به اقدامات اخیر پژوهشکده اعجاز قرآن در حوزه فضای مجازی اظهار کرد: ویکی قرآن، یکی از موضوعاتی است که در پژوهشکده اعجاز قرآن مورد توجه قرار داده‌ایم و به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: افراد می‌توانند ایده‌ها، نظریات، شبهات و حتی تفاسیر قرآنی خود را در سامانه‌ای که برنامه‌ریزی شده است، ارائه کنند اما در وهله اول مطالب در این سامانه ارائه عمومی نمی‌شود بلکه توسط متخصصان بررسی می‌شود و اگر طبق اصول و مبانی تفسیر همراه باشد، در ویکی قرآن ثبت می‌شود.

رئیس پژوهشکده اعجاز قرآن تصریح کرد: ویکی قرآن به نوعی می‌تواند پتانسیل مردمی را نظارت و کنترل کند و روش خوبی برای ترویج فرهنگ و معارف قرآنی است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون کارهای ویکی قرآن آماده است و پیش‌بینی می‌شود ویکی قرآن، تا نیمه دوم مردادماه توسط پژوهشکده اعجاز قرآن رونمایی کنیم.

تنظیم: هومن بهلولی