تبیان، دستیار زندگی
مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش، گفت: طرح «آسیب شناسی روح و روان دختران دانش آموز» با همکاری معاونت امور زنان ریاست جمهوری به صورت پایلوت در ۸ استان در حال اجراست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اجرای طرح آسیب شناسی دختران دانش آموز در ٨ استان

اجرای طرح آسیب شناسی دختران دانش آموز در ۸ استان


مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش، گفت: طرح «آسیب شناسی روح و روان دختران دانش آموز» با همکاری معاونت امور زنان ریاست جمهوری به صورت پایلوت در ? استان در حال اجراست. 


مهناز احمدی درباره پیشگیری از آسیب های احتمالی میان دانش آموزان دختر، اظهار کرد: حوزه مشاوره و پرورشی وزارت آموزش و پرورش همه ساله تست هایی را از دانش آموزان می گیرد و دسته بندی می کند و تحویل مسئولان می دهد تا طبق نتایج این تست ها، مسئولان برنامه ریزی کنند.

وی افزود: علاوه بر آن یک طرح مشترک را با معاونت امور زنان ریاست جمهوری تحت عنوان آسیب شناسی روحی روانی دختران دانش آموز آغاز کرده ایم که اعتبار آن را معاونت امور زنان تامین می کند.

مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این طرح در 8 استان به صورت پایلوت در حال اجراست و بخشنامه های آن به استان ها ابلاغ شده است.

مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این طرح در ٨ استان به صورت پایلوت در حال اجراست و بخشنامه های آن به استان ها ابلاغ شده است.

وی به مهر گفت: پرسشنامه هایی طی این طرح میان دانش آموزان توزیع و آنان پاسخگو می شوند و حتی اگر نیاز باشد، از دانش آموزان دختر مصاحبه هم گرفته می شود و در نهایت نتایج آن جمع آوری و در کمیته مربوطه، آمار را جمع بندی و نتایج را منتشر می کنند.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان