تبیان، دستیار زندگی
معاون متوسطه اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نتایج اعتراضات مدارس نمونه دولتی پس از بررسی در تاریخ 15 تیرماه از طریق سایت اعلام خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

25 خرداد تا 6 تیر زمان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی شهر تهران است .

25خرداد تا 6 تیر زمان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی شهر تهران است


معاون متوسطه اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نتایج اعتراضات مدارس نمونه دولتی پس از بررسی در تاریخ 15 تیرماه از طریق سایت اعلام خواهد شد.


محمود حسینی زنجانی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا - شهر تهران در مورد نحوه و شرایط ثبت نام و اعتراض به نتایج در مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه اظهار کرد : كلیه پذیرفته شدگان آزمون ورودی دبیرستان نمونه دولتی دوره اول شهر تهران باید از تاریخ 25 خرداد تا 6 تیر ماه برای ثبت نام به دبیرستان محل قبولی خود مراجعه کنند.

وی افزود: همراه داشتن كارنامه قبولی پایه ششم ابتدایی كه به تایید مدیر مدرسه ابتدایی محل تحصیل و اصل و كپی شناسنامه و 6 قطعه عكس و مدارك قبول شدگان سهمیه شاهد مدارکی است که این دانش آموزان باید همراه داشته باشند.

حسینی زنجانی ادامه داد: پذیرفته شدگان قطعی دبیرستانهای نمونه دولتی پس از ثبت نام در مدرسه محل پذیرش می توانند به منظور انتقال به سایر مدارس نمونه دولتی شهر تهران تا تاریخ 6 تیرماه با مراجعه به سامانه نقل و انتقال به نشانی www.azmoon.tehranedu.ir  نسبت به درخواست انتقال اقدام کنند. نتایج نقل و انتقال در تاریخ 13 تیرماه از طریق همان سایت اعلام خواهد شد.

معاون متوسطه اداره كل آموزش و پرورش شهر در خصوص شرایط و ضوابط ثبت نام گفت : قبولی قطعی در آزمون ورودی یكی از مدارس نمونه دولتی شهر تهران، وجود ظرفیت خالی در مدرسه مورد تقاضا ، كسب حداقل نمره تراز آخرین فرد قبولی (بدون اعمال سهمیه شاهد) در مدرسه مورد درخواست است.

وی در پاسخ به سوال اینكه از چه طریقی می توانند به نتایج آزمون اعتراض كنند؟گفت : كلیه شركت كنندگان در آزمون در صورت داشتن اعتراض می توانند  به نشانی www.azmoon.tehranedu.ir مراجعه و نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند. نتایج اعتراض پس از بررسی در تاریخ 15 تیرماه از طریق سایت اعلام خواهد شد.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان