تبیان، دستیار زندگی
ر چین انتقاد كوئیروز از بكهام پیروزی چهار بر صفر رئال در چین نمره قبولی بكام ، مورینتس عالی بود رئال مادرید در دیدار  دوستانه مقابل تیم « چاینا دراگونز » چین ،  چهار بر صفر پیروز شد . به گزارش  ایسنا ، این دید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد مربی رئال از بكهام

رئال مادرید در دیدار  دوستانه مقابل تیم « چاینا دراگونز »

چین ،  چهار بر صفر پیروز شد .

به گزارش  ایسنا ، این دیدار  محك مناسبی برای دیوید بكام ستاره تازه وارد مادریدی ها بود . در ضمن كوئیروز نشان دادكه می تواند تمام غولهای رئال را  در كنار هم به زمین بفرستد . كاپیتان تیم ملی انگلستان در سمت راست خط میانی قرارگرفت . زیدان ژنرال  مركز زمین بود ، "ماكه له له" كنار  "زیزو" بازی كرد ، سمت چپ خط میانی هم در اختیار "لوییس فیگو" بود . بكام 72 دقیقه در میدان بود . گلهای این دیدار توسط  فیگو ، مورینتس و پورتیتو به ثمر رسیدند .

مورینتس دو گل زد تا كادر رهبری مادرید به نگه داشتن او در پایتخت مصمم تر شود . بكام در طول 72 دقیقه حضورش در میدان دو ضربه  ایستگاهی  بسیار خوب  در این بازی زد . آلبرت سلارس جانشین بكام شد . نمایش بازی بازیكن سابق منچستر یونایتد قابل قبول بود .

دیدارهای دوستانه بعدی رئال  مقابل تیم ملی چین و تایلند خواهد بود .

انتقاد كوئیروز از بكهام

كارلوس كوئیروز سر مربی  تیم فوتبال رئال مادرید پس از پایان  بازی در مقابل تیم چینی از عملكرد دیوید بكهام  در نیمه نخست انتقاد كرد .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری ورزش ایران ( ایپنا ) كارلوس كوئیروز در پایان  این بازی گفت : در نیمه اول زیاد ازاو  راضی نبودم ، در واقع معمولی بود و من نمی خواهم دیوید معمولی باشد . اما در نیمه دوم به خودش آمد و واقعاً عالی كار كرد . از بازی عالی او لذت بردم .

لوئیس فیگو نیز كه تقریباً   همزمان با او وارد زمین شد گفت :  باید اعتراف كنم كه وقتی بكهام استارت  می زد ، احساس می كردم جایی برای من در منطقه حمله تیم نیست  . او جناح مخصوص به خودش را اشغال كرده بود و به كسی اجازه مانوور نمی داد ،  البته  حق دارد او می خواهد با بهترین بازی خود ، این همه توجه  و خبر سازی ها را جبران كند و اشكالی هم ندارد. مهم این است كه به درد تیم بخورد . واقعا"  بعضی از لحظات بازی ، احساس كردم نقش خاصی در تیم ندارم . اما زیاد مهم نیست در لالیگا جبران می كنم .

خاویر كلمنته نیز پس از تماشای این بازی گفت : اینكه از شعبده بازی او لذت برده ام طبیعی است ، او بهترین است اما هنوز هم می گویم كه خرید او اشتباه بود ، این همه پول اگر صرف پیشرفت فوتبال ملی می شد، خیلی بهتر بود تا اینكه صرف تزیین  قصر مادریدی او شود .