تبیان، دستیار زندگی
با معارفه رئیس گروه توسعه و ترویج فناوری اطلاعات و رابط روابط عمومی، مراسم تودیع مدیر روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی جدید مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال معارفه شد

انتصاب

با معارفه رئیس گروه توسعه و ترویج فناوری اطلاعات و رابط روابط عمومی، مراسم تودیع مدیر روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برگزار شد.
به گزارش  روابط عمومی، مراسم تودیع مدیر روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و معارفه رییس گروه توسعه و ترویج فناوری اطلاعات و رابط روابط عمومی با حضور بابک دربیکی مشاور وزیر ارشاد و موسویان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و مدیران این مرکز برگزار شد.
رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ضمن تشکر از زحمات واعظیان در طول دوره تصدی مسئولیتش گفت: حضور چنین نیروی آگاه و کار آشنا در پیشبرد اهداف آتی مرکز می‌تواند بسیار موثر باشد و از وجود ایشان به عنوان مشاور استفاده خواهیم کرد.
همچنین آقای جواد موحد به سمت رئیس گروه توسعه و ترویج فناوری اطلاعات و رابط روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال منصوب شد.
در متن حکم رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال آمده است:
جناب آقای جواد موحد
نظر به تعهد و شایستگی و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم کلیه اختیارات رییس گروه توسعه و ترویج فناوری اطلاعات و رابط روابط عمومی به جنابعالی واگذار می‌شود.
امید است با توکل به خداوند متعال با ایجاد تعامل و همکاری با وزارت متبوع در تحقق اهداف و در راستای پیشبرد سیاست‌های این مرکز در انجام امور محوله موفق و موید باشید.
توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند سبحان آرزومندم.

تنظیم: هومن بهلولی