تبیان، دستیار زندگی
هفته ششم و پایانی مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا فردا با برگزاری هشت دیدار پیگیری می شود. بارسلونا قهرمان دوره قبلی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تنها در شرایطی به دور بعدی این رقابت ها صعود می کند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بارسلونا صعود می کند یا وردربرمن ؟


هفته ششم و پایانی مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا فردا با برگزاری هشت دیدار پیگیری می شود.

بارسلونا قهرمان دوره قبلی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تنها در شرایطی به دور بعدی این رقابت ها صعود می کند که در دیدار فردا شب میهمان خود وردربرمن را شکست دهد. دیداری که برای شاگردان رایکارد بسیار حیاتی است .آنها اگر می خواهند به مرحله بعد صعود کنند فقط فقط باید شاگردان توماس شاف را شکست دهند .بارسلونا امشب در شرایطی میزبان وردربرمن است که همچنین در لالیگا یکه تازه می کند . در آن سوی میدان نیز شاگردان توماس شاف نیز این هفته به صدر جدول بوندس لیگا رسیدند و اگر بتوانند در جهنم نیوکمپ به یک تساوی برسند شگفتی این فصل لیگ قهرمانان اروپا را رقم خواهند زد و بارسلونا پس از 14 سال اولین تیمی می شود که فصل بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ، از گردونه رقابتها حذف می شود . در دیگر دیدار از گروه A تیم چلسی که تقریبا صعودش به مرحله بعد مسجل شده باید به مصاف لفسکی صوفیه بلغارستان برود .

اما در گروه B شرایط متفاوت است بایرن مونیخ در شرایطی میزبان اینتر است که صعود دو تیم به مرحله بعدی قطعی شده و این دو تیم تنها برای صدر نشینی رقابت می کنند. در دیگر دیدار از گروه B اسپورتینگ لیسبون و اسپارتاک مسکو به مصاف هم می روند تا برنده این جدال نیز به جام یوفا صعود کند .

در گروه C شرایط حتی آرام تر از گروه B است. در این گروه تکلیف دو تیم اول و دوم نیز مشخص است و لیورپول نشان داده در جام باشگاهای اروپا نمایش بسیار بهتری نسبت به لیگ برتر دارد و صعودش به عنوان تیم اول مسجل شده است .در این گروه آیندهون نیز تقریبا صعود خود را به عنوان تیم دوم قطعی کرده است .

در گروه D تیم والنسیا صعود خود را به مرحه بعد قطعی کرده اما چیزی که هنوز در این گروه مشخص نیست صعود تیم دوم است و اگر تیم رم بتواند در بازی امشب در برابر والنسیا یک تساوی بگیرد صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرده است .