تبیان، دستیار زندگی
پیراهن نمادین شهدای جامعه فوتبال با حضور علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال و حجت الاسلام حسینی، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران رونمایی شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی‌روش: به شهدای ایران باید افتخار کنیم


پیراهن نمادین شهدای جامعه فوتبال با حضور علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال و حجت‌الاسلام حسینی، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران رونمایی شد.
کی روش

سومین همایش همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی و یادواره 2 هزار و 500 شهید جامعه فوتبال شامگاه دوشنبه با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، بنیاد شهید، پیشکسوتان و مربیان فوتبال و جمعی از خانواده‌های شهدای جامعه فوتبال در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که به مسابقات جام جهانی پرتغال راه یافته‌اند تقدیر به عمل آمد. در ادامه این همایش، از جمعی از خانواده‌های شهدای جامعه فوتبال حاضر در سالن با حضور علی کفاشیان، رئیس فدراسیون، علیرضا اسدی، دبیر فدراسیون فوتبال، محمود خوردبین، سرپرست باشگاه پرسپولیس، احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی، آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی و افشین پیروانی مدیر اجرایی تیم ملی با اهدای لوح تقدیر و پیراهن تیم ملی فوتبال تقدیر و تجلیل شد.

در این مراسم کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی در خصوص سومین همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی با عنوان یادواره 2500 شهید جامعه فوتبال اظهار داشت: «شهدا کسانی بودند که جان خود را برای مملکت دادند تا ما به اینجا برسیم. همیشه در طول تاریخ از این انسان‌ها وجود داشته‌اند. در کشور ایران هم شهدایی هستند که باید به آن‌ها افتخار کنیم.»

بخش ورزشی تبیان


منبع : فدراسیون