تبیان، دستیار زندگی
جمعی از فرزندان شهدای شاخص استان خوزستان در آستانه ایام انتصاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به رهبری امت اسلامی در نامه ای به ایشان به تجدیدعهد و بیعت با رهبر معظم انقلاب پرداختند. متن این نامه که نسخه ای از آن _ پس از تقدیم به دفتر مقام معظم رهبری _ در
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجدیدعهد فرزندان شهدا با رهبر انقلاب



جمعی از فرزندان شهدای شاخص استان خوزستان در آستانه ایام انتصاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای به رهبری امت اسلامی در نامه‌ای به ایشان به تجدیدعهد و بیعت با رهبر معظم انقلاب پرداختند. متن این نامه بدین شرح است:

رهبر انقلاب

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«إن الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکة ألا تخافوا ولا تحزنوا وأبشروا بالجنة آلتی کنتم توعدون»

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دام‌ظله‌العالی

سلام‌علیکم؛

ولادت باسعادت منجی عالم بشریت، حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌تعالی‌ فرجه‌الشریف را به محضرتان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و یاد بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خمینی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه و همه شهیدان والامقام، آن‌کسانی که در برابر ستم و استکبار، سر فرود نیاوردند و ایستادگی و آزادگی به ما آموختند را گرامی می‌داریم.

اگرچه بیست‌وهفت سال از عروج آن مرد الهی که منادی اسلام ناب محمدی بود می‌گذرد، اما حرکت عظیمی که توسط آن مجاهد بی‌بدیل آغاز شد، به‌رغم کینه‌توزی‌های روزافزون دشمنان، با راهبری و زعامت حضرتتان در سال‌هایی پرفرازونشیب، لحظه‌ای متوقف نشده است و بحمدالله روزبه‌روز بر شکوه و اعتلای انقلاب اسلامی در ایران و جهان افزوده گردیده و بدون شک این حرکت الهی راه را برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی هموار نموده است. خدای متعال را برای موهبت وجودتان سپاس می‌گوییم و دوام سربلندی و طول عمر باکرامت آن پدر بزرگوار را از درگاه حضرتش خواستاریم.

رهبر عزیز و فرزانه؛

ما از آرمان‌ها و اهداف شما که همان آرمان‌های امام خمینی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه و انقلاب اسلامی است ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد و در مقابلِ هر اقدامی که موجب خدشه‌دار شدن استقلال این بنیان مرصوص گردد، ایستاده‌ایم و به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم که ذره‌ای از این آرمان عقب‌نشینی کند. ما به کسانی که از ادامه این مسیر خسته یا ناامید شده‌اند می‌گوییم که حساب خود را از حرکت عظیم ملت جدا کنند؛ چراکه ما با تمام توان از عزت و افتخاری که حاصل قطره‌قطره خون پدرانمان و جان‌فشانی هم‌رزمانشان است، پاسداری خواهیم نمود.

با قلبی سرشار از شور و عشق و محبت به مقام ولایت، ضمن تجدیدعهد با شما اعلام می‌داریم که هرلحظه و در هر مکان، گوش‌به‌فرمان، آماده اجرای دستورات رهبر عزیزمان هستیم

پدر عزیز و گران‌قدرمان؛

ما با پدران خویش پیمان بسته‌ایم که تا آخرین قطره خون، برای برافراشته شدن پرچم لااله‌الاالله بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری، گوش‌به‌فرمان ولی امرمان خواهیم ماند و لحظه‌ای تنهایتان نخواهیم گذاشت. خاضعانه از شما تقاضا می‌کنیم که در پیشگاه پروردگار متعال و حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواح‌العالمین‌له‌الفداء گواهی دهید که ما و پدرانمان از پیمودن این مسیر، کوتاه نیامده‌ایم و اجازه نداده‌ایم دنیاطلبان پُررو و فرهنگ‌سازهای دست‌نشانده دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، به اهداف شوم خود دست یابند.

در پایان با قلبی سرشار از شور و عشق و محبت به مقام ولایت، ضمن تجدیدعهد با شما اعلام می‌داریم که هرلحظه و در هر مکان، گوش‌به‌فرمان، آماده اجرای دستورات رهبر عزیزمان هستیم و تمام توان خود را برای کسب علم و معرفت و تلاش و کوشش در این صراط نورانی به کارخواهیم برد. امید است شما نیز این فرزندانتان را از دعای خیر محروم نفرمایید.

با آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای حضرت‌عالی و به امید روزی که پرچم این حرکت باعظمت را با دست باکفایتتان در دستان مبارک حضرت مهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف قرار دهید.

والسلام و رحمه‌الله و برکاته

جمعی از فرزندان شهدای استان خوزستان

15 خردادماه 1394

بخش فرهنگ پایداری تبیان



منبع: خبرگزاری فارس