تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان سنجش وزارت آموزش و پرورش اﺿﺎﻓﻪ ﺷﺪﻥ ﻧﻤﺮه ﺑﻪ ﺑﺮﮔﻪ اﻣﺘﺣﺎﻧﻲ ﺩاﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯاﻥ ﺩﺭ ﺩﻭ ﺩﺭﺱ دین - زندگی و فیزیک ﺭا ﺗﻜﺬﻳﺐ ﻛﺮﺩ.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تکذیب اضافه شدن نمره به برگه امتحانی دانش آموزان

تکذیب اﺿﺎﻓﻪ ﺷﺪﻥ ﻧﻤﺮه ﺑﻪ ﺑﺮﮔﻪ امتحانی ﺩاﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯاﻥ


رئیس سازمان سنجش وزارت آموزش و پرورش اضافه شدن نمره به برگه امتحانی دانش آموزان در دو درس دین - زندگی و فیزیک را تكذیب كرد.


عبدالرسول عمادی در پاسخ به این سوال که چندی پیش اعلام شده بود با توجه به سختی سوالات امتحانات نهایی در دروس دین و زندگی و فیزیك قرار است به میزان 1.5تا 3 نمره به برگه امتحانی دانش آموزان اضافه شود؟ اظهار کرد: این مباحث شایعه بوده و از سوی آموزش و پرورش تكذیب می شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گفته می شود این امتحانات خیلی سخت بوده و به همین خاطر شاید برای کمک به دانش آموزان به آنها نمره ای داده شود ؟ افزود: سوالات دشوار نبود و بازهم اضافه شدن نمره به برگه امتحانی دانش آموزان در دو درس دین و زندگی و فیزیک را رد می کنم.

رییس مركز سنجش وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در طراحی سوالات امتحانات نهایی به این موضوع توجه داشتیم كه سوالات با سطوح یادگیری و روانشناسی رشد دانش آموزان تناسب داشته باشد.

عمادی خاطرنشان كرد: طراحان سوالات امتحانات نهایی افرادی هستند كه محتوای آموزشی را بارها تدریس كرده اند و سولات استانداردی تهیه می كنند.


منبع:  خبرگزاری پانا 

بخش سفیران تبیان