تبیان، دستیار زندگی
مهمترین برنامه های چهارمین دوره آیین سرآمدان روابط عمومی ایران ، که روز چهارشنبه 31 تیرماه سالجاری برگزار خواهد شد، اعلام شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام برنامه های چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران

سرآمدان روابط عمومی ایران

مهمترین برنامه های چهارمین دوره آیین سرآمدان روابط عمومی ایران ، که روز چهارشنبه 31 تیرماه سالجاری برگزار خواهد شد، اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی، در این آیین، ضمن اعطای"گواهینامه تعهد به سرآمدی" به روابط عمومی هایی که اخیرا متعهد به سرآمدی شده اند، به روابط عمومی هایی که بتوانند به میانه مسیر سرآمدی برسند و 500 امتیاز کسب کنند ، "نشان تعالی روابط عمومی" و به روابط عمومی هایی که از 550 امتیاز عبور کرده و تا 900 امتیاز ( از 1000 امتیاز ممکن ) را کسب کنند، یکی از تندیس های سیمین ، بلورین و زرین اعطاء خواهد شد.
همچنین سه کارگاه آموزشی تحت عناوین "رهبری و مدیریت در روابط عمومی سرآمد"،"فرآیندگرایی در روابط عمومی سرآمد"، "تعیین نتایج در روابط عمومی سرآمد" در روز چهارشنبه 31 تیرماه دایر خواهد بود.
علاوه بر آن ، ویژه نامه ای نیز با عنوان "سرآمدی و تعالی در روابط عمومی" در حال تولید و آماده سازی است که در مراسم معرفی سرآمدان توزیع خواهد شد.
در این مراسم ، پروفسور ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران ، دکتر فرقانی رئیس دانشکده علوم ارتباطات و خانم مهندس پیروز بخت رئیس سازمان ملی استاندارد سخنرانی خواهند کرد.
خاطر نشان می سازد سرآمدان روابط عمومی ایران براساس مدل سرآمدی روابط عمومی با 9 معیار اصلی و 80 معیار فرعی و پس از تکمیل دفترچه خود اظهاری و انجام ممیزی، انتخاب و معرفی می شوند.

تنظیم: هومن بهلولی