تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه از این کلاس به آن کلاس و از این آموزشگاه به آن آموزشگاه رفتن در تابستان به دانش آموز کمک نمی کند، به خانواده ها توصیه کرد که در تابستان به فرزندانشان فشار نیاورند و سخت نگیرند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توصیه‌های تابستانه آموزش و پرورش به خانواده‌ها درباره کلاس‌های تقویتی

توصیه‌های تابستانه آموزش و پرورش به خانواده‌ها درباره کلاس‌های تقویتی


رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه از این کلاس به آن کلاس و از این آموزشگاه به آن آموزشگاه رفتن در تابستان به دانش آموز کمک نمی‌کند، به خانواده‌ها توصیه کرد که در تابستان به فرزندانشان فشار نیاورند و سخت نگیرند. 


حجت الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان در پاسخ به سئوال خانواده‌ها مبنی بر اینکه آیا در تابستان کتاب‌های لازم برای کلاس‌های تقویتی فرزندانشان در دسترس هست یا خیر؟ اعلام کرد: ما کتاب تقویتی نداریم و کتب درسی را نیز اول مهر توزیع خواهیم کرد.

وی همچنین به خانواده‌ها توصیه کرد که در تابستان به فرزندانشان فشار نیاورند و سخت نگیرند.

دانش آموزان در تابستان نیاز به استراحت و تفریح دارند، ولی لازم است که برنامه منسجمی برای "خوب خواندن" دروسشان پیش بینی کنند و نه پر خواندن و زیاد خواندن.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اضافه کرد: دانش آموزان در تابستان نیاز به استراحت و تفریح دارند، ولی لازم است که برنامه منسجمی برای "خوب خواندن" دروسشان پیش بینی کنند و نه پر خواندن و زیاد خواندن.

محمدیان با بیان اینکه از این کلاس به آن کلاس و از این آموزشگاه به آن آموزشگاه رفتن نه تنها به دانش آموز کمک نمی‌کند بلکه وی را دچار مشکل خواهد کرد افزود: دانش آموزان مروری بر فعالیت‌های درسی سال‌های قبل به صورت منظم و منسجم داشته باشند که به تعبیر عامیانه پشتشان باد نخورد و از مدرسه و درس جدا نشوند.


منبع: خبرگزاری ایسنا

بخش سفیران تبیان