تبیان، دستیار زندگی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کار در روابط عمومی را نیازمند انگیزه، شناخت مخاطبان عام و خاص و نوآوری و ابتکار دانست و افزود: روابط عمومی باید نظرات افکار عمومی، جامعه و رسانه را رصد و از فناوری ها استفاده کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وزیر ارتباطات: کار در روابط عمومی نیازمند انگیزه، نوآوری و ابتکار است

محمود واعظی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کار در روابط عمومی را نیازمند انگیزه، شناخت مخاطبان عام و خاص و نوآوری و ابتکار دانست و افزود: روابط عمومی باید نظرات افکار عمومی، جامعه و رسانه را رصد و از فناوری ها استفاده کند.
به گزارش روابط عمومی، محمود واعظی در همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: یکی از اشکالات کشور ما و برخی کشورها این است که از برنامه میان مدت و درازمدت نام می بریم اما همه در حال فعالیت های روزمره هستیم.
وی گفت: اگر در بخش روابط عمومی هم بدانیم به دنبال چه هستیم آن موقع بهتر می توانیم مسائل را برنامه ریزی کنیم .
واعظی روابط عمومی را تخصصی پیچیده خواند و افزود: اگر در اتاق های خود کار کنیم و مطالبات افکار عمومی را ندانیم راه درست را طی نخواهیم کرد و روابط عمومی ها باید پلی میان افکار عمومی، مردم و مسئولان باشند.
وزیر ارتباطات گفت: روابط عمومی باید هم نگاه حرفه ای و هم نگاه اخلاقی داشته باشد و اگر این دو نگاه در روابط عمومی ها برقرار باشد خیلی از مسائلمان حل خواهد شد.
واعظی کار در روابط عمومی را نیازمند انگیزه، شناخت مخاطبان عام و خاص و نوآوری و ابتکار دانست و افزود: روابط عمومی باید نظرات افکار عمومی، جامعه و رسانه را رصد و از فناوری ها استفاده کند.
وزیر ارتباطات گفت: اگر در روابط عمومی موضوعات خاص در کوتاه ترین زمان انعکاس لازم را نداشته باشند ممکن است عوارضی به دنبال داشته باشد.
واعظی دقت عمل و پختگی در اطلاع رسانی را از دیگر مولفه های روابط عمومی در بحث حرفه ای گری خواند و افزود: روابط عمومی ها باید با زبان مردم با مردم سخن بگویند.
وزیر ارتباطات در ادامه به موضوع اخلاق مداری اشاره کرد و گفت: مردم صادق و زیرکی داریم و اگر رو در رو به ما چیزی نمی گویند دلیل نیست که چیزی نمی دانند.
وی افزود: ما برای اینکه با مشکلی مواجه می شویم نباید به هر ابزاری متوسل شویم تا خودمان را نجات دهیم .
واعظی در ادامه به بحث انتقاد سازنده و تفاوت آن با تخریب اشاره کرد و گفت: مجلس و قوه قضائیه باید مرز میان انتقاد و تخریب را مشخص کنند.

تنظیم: هومن بهلولی