تبیان، دستیار زندگی
120 دانش آموز برگزیده مسابقات علمی، جشنواره های محلی، استانی و کشوری با حضور مسوولان شهرستانی و اولیای دانش اموزان در بوکان مورد تجلیل قرار گرفتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

120 دانش آموز برتر بوکانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

120دانش آموز برتر بوکانی مورد تجلیل قرار گرفتند


120 دانش آموز برگزیده مسابقات علمی، جشنواره های محلی، استانی و کشوری با حضور مسوولان شهرستانی و اولیای دانش اموزان در بوکان مورد تجلیل قرار گرفتند.


احمد رحمانی مدیر آموزش و پرورش بوکان عصر روز سه شنبه در این مراسم با اشاره به نقش مدارس در شکل گیری شخصیت دانش آموزان گفت: مدرسه، خانواده و معلمان مهمترین تأثیر را در شکل دهی شخصیت دانش آموزان دارند و همه ما باید توجه ویژه ای به دانش آموزان در این سنین داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در بین همه مقاطع تحصیلی، مقطع آموزش ابتدایی با توجه به اینکه مقطع پایه است، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیر آموزش و پرورش بوکان در خصوص اجرای جشنواره جابر بن حیان نیز اظهار کرد: سرمایه گذاری در مورد فرزندان بهترین سرمایه گذاری است و هدف این جشنواره تعمیق یادگیری در وجود دانش آموزان است.

احمد رحمانی گفت: پایه و اساس یک جامعه به تعلیم و تربیت افراد آن جامعه بستگی دارد و معلم بعد از والدین مهمترین نقش را در تعلیم و تربیت نونهالان یک اجتماع ایفا می کند.

سرمایه گذاری در مورد فرزندان بهترین سرمایه گذاری است و هدف این جشنواره تعمیق یادگیری در وجود دانش آموزان است.

وی اضافه کرد: در جشنواره جابر بن حیان در این شهرستان دو هزار و 500 نفر دانش آموز شرکت کردند که در این میان 69 نفر به مرحله شهرستانی و استانی راه یافتند.

معاون سیاسی فرماندار بوکان نیز در این مراسم گفت: با شروع به کار دولت تدبیر و امید، تغییر رویه در آموزش و پرورش شروع شده و امید می رود که در این مقطع از توانمندی های معلمان نیز در بخش های مختلف اجتماع استفاده شود.

ایوب آذین پور ادامه داد: معلمان می توانند با تشکیل اتاق فکر و بهره مندی از توانایی های خود در عرصه های مختلف مسوولان را در دستیابی به اهداف دولت یاری کنند.

در پایان این مراسم که با برگزاری مراسم جشن همراه بود، از 120 دانش آموز برتر بوکان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.   بوکان با 227 هزار نفر جمعیت و 43 هزار دانش آموز در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

بخش سفیران تبیان