تبیان، دستیار زندگی
اسطوره تكواندوی ایران و جهان گفت: همه وجودم سرشار از عشق به ملت بزرگ ایران است و به همین دلیل برای حضور در انتخابات شوراها مجاب شدم. هادی ساعی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، تصریح كرد:هیچ گاه علاقه‌‏ای به حضور در عرصه سیاست ند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هادی ساعی : من ممنوع التصویر نیستم


اسطوره تكواندوی ایران و جهان گفت: همه وجودم سرشار از عشق به ملت بزرگ ایران است و به همین دلیل برای حضور در انتخابات شوراها مجاب شدم.

هادی ساعی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، تصریح كرد:هیچ گاه علاقه‌‏ای به حضور در عرصه سیاست نداشته‌‏ام و اكنون نیز حضور در عرصه خدمتگزاری به مردم عزیز كشورم را بر خود تكلیف می‌‏دانم، در واقع حضورم در عرصه ورزش و تلاش برای كسب مدال در مسابقات گوناگون بین المللی نیز با انگیزه عشق به مردم و شادی آنان تاكنون تداوم داشته است.

وی افزود: با توجه به لطف همیشگی مردم به خود، نمی‌‏توانم نسبت به مشكلات آنان بی تفاوت باشم و معتقدم با حضور در انتخابات شوراها می‌‏توانم گامی در راه برطرف كردن بخشی از این مشكلات بردارم.

كاپیتان تیم ملی تكواندوی ایران در خصوص حضورش در لیست نهایی اصلاح طلبان اظهار داشت: این موضوع سیاسی است و در شرایط فعلی با توجه به برگزاری بازیهای آسیایی نمی‌‏خواهم در مورد آن صحبت كنم.

جوانمردترین ورزشكار سال 2005 جهان كه در میان تعجب صاحب نظران ورزش از كسب عنوان پهلوان ، پهلوانان در ایران محروم ماند در مورد خبری مبنی بر ممنوع التصویر بودنش از سوی رسانه‌‏های ملی، گفت: پیش از این شنیده بودم كه رئیس سازمان صدا و سیما اعلام كرده بود كه مسابقات و اخبار حضور هادی ساعی در دوحه به صورت كامل پخش می‌‏شود، اما شاید طی روزهای اخیر تصمیم دیگری گرفته شده باشد كه من در جریان آن نیستم.

وی در خصوص حضور ورزشكاران در عرصه‌‏های سیاسی و اجرایی كشور گفت: حضور ورزشكاران كه مورد توجه مردم هستند می‌‏تواند منشا خدماتی قابل توجه‌‏ای باشد به طور مثال برادران خادم تاكنون تلاشهای زیادی برای حل مشكلات ورزش كشور و همچنین سایر مسایل اجتماعی انجام داده‌‏اند كه این عملكرد سایر ورزشكاران را برای حضور در این عرصه‌‏ها ترغیب كرده است .

دارنده 8 نشان طلای آسیا، جهان و المپیك، تصریح كرد: حرفه اصلی من ورزش است كه به طور حتم رفع مشكلات ورزش كشور نیز جزو دغدغه‌‏های اصلی من است در صورتی كه از سوی مردم در انتخابات برگزیده شوم تلاش جدی و هدفمندی برای حل مشكلات ورزش صورت خواهم داد.

هادی ساعی خاطر نشان ساخت: اینكه ورزش در پایتخت با مشكلات عدیده‌‏ای مواجه است به هیچ عنوان خوشایند نیست و ما باید هر چه سریعتر با راهكارهای اصولی و بنیادین برای برطرف كردن آنها گام برداریم.

وی در خصوص وضعیت خود و حضور در مسابقات آسیایی دوحه ، گفت: پس از غیبت در مسابقات جهانی تمرینات خود را به طور منظم و مستمر پیگیری كردم و در حال حاضر در آمادگی قابل توجهی قرار دارم، تلاش می‌‏كنم در مسابقات دوحه نیز بار دیگر برای كشورم افتخار آفرینی كنم .

* تبیان : البته اینکه هیچ گزارش و یا تصویری از هادی ساعی و دیگر ورزشکارانی که نامزد انتخابات شوراها شده اند ، پخش نشود ، در شبکه خبر شیما به صورت دستور العمل در حال اجراست اما در شبکه های دیگر از جمله شبکه 3 نیز این کار با اعمال برخی محدودیتها صورت می گیرد.

لابه لای خاطرات هادی ساعی ، ارباب ضربه ها

فقط برای شادی مردم مدال می‌‏گیرم

آلبوم تصویری هادی ساعی