تبیان، دستیار زندگی
ایران با 16 بازیکن راهی لس آنجلس شد تا نخستین مسابقه خود را مقابل تیم ملی آمریکا، قهرمان سال گذشته لیگ جهانی برگزار کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسامی ملی پوشان والیبال برای دیدار با آمریکا


ایران با 16 بازیکن راهی لس‌آنجلس شد تا نخستین مسابقه خود را مقابل تیم ملی آمریکا، قهرمان سال گذشته لیگ جهانی برگزار کند.

والیبال

تیم ملی والیبال ایران پس از برگزاری اردوی 14 روزه در فنلاند و جمهوری چک و انجام 5 دیدار دوستانه، بامداد امروز یکشنبه، سوم خرداد ماه با 16 بازیکن راهی لس‌آنجلس، محل برگزاری دو دیدار نخست خود در بیست‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی شد تا در روزهای یکشنبه دهم و دوشنبه یازدهم خرداد ماه ساعت 6:30 و 3:30 بامداد به وقت تهران به مصاف تیم ملی والیبال آمریکا برود.

اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی ایران اسامی شانزده بازیکن به نام‌های سعید معروف، مهدی مهدوی، فرهاد ظریف، عادل غلامی، سید محمد موسوی عراقی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی پور، سامان فائزی، حمزه زرینی، فرهاد پیروت پور، مصطفی شریفات و محمد جواد معنوی نژاد را برای سفر به آمریکا اعلام کرد تا پس از آخرین تمرینات تیم در لس‌آنجلس، یک روز مانده به مسابقه اسامی 14 بازیکن نهایی ایران برای شرکت در دو مسابقه اول لیگ جهانی 2015 به کمیته برگزاری این رقابت‌ها اعلام شود.

به این ترتیب مردان والیبال ایران ساعت 7 بامداد امروز یکشنبه در سفری حدوداً 13 ساعته از پراگ راهی مونیخ و از آنها به لس‌آنجلس رفتند و باتوجه به وجود اختلاف ساعت در همان روز به وقت محلی وارد محل مسابقات خواهند شد.

اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی ایران اسامی شانزده بازیکن به نام‌های سعید معروف، مهدی مهدوی، فرهاد ظریف، عادل غلامی، سید محمد موسوی عراقی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی پور، سامان فائزی، حمزه زرینی، فرهاد پیروت پور، مصطفی شریفات و محمد جواد معنوی نژاد را برای سفر به آمریکا اعلام کرد

تیم ملی ایران که سومین سال حضور خود در رقابت‌های لیگ جهانی را تجربه می‌کند و امسال در گروه دو این رقابت‌ها با تیم‌های آمریکا (قهرمان لیگ جهانی)، لهستان (قهرمان جهان) و روسیه (قهرمان المپیک) همگروه است که در پایان دور مقدماتی یا بین قاره‌ای این رقابت‌ها هر تیم شش بازی خارج از خانه و شش بازی خانگی برگزار می‌کند و تنها دو تیم برتر این گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

حسن صنوبر، سرعتی زن تیم ملی ایران به دلیل نداشتن ویزای آمریکا نمی‌تواند تیم ملی را در سفر به آمریکا همراهی کند و به همین علت صبح امروز راهی تهران شد تا در تمرینات تیم ب شرکت کند و پس از دو بازی ایران و آمریکا در لس‌آنجلس در صورت نیاز کادر فنی در لهستان به تیم ملی اضافه شود.

بخش ورزشی تبیان

منبع : فارس