تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی جودوی کشورمان در پایان رقابت های قهرمانی آسیا در بخش تیمی به عنوان پنجم دست یافت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایش ضعیف جودوکاران ایران در آسیا


تیم ملی جودوی کشورمان در پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا در بخش تیمی به عنوان پنجم دست یافت.

هشدار برای تیم ملی و جودوکاران

بیست و دومین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا در بخش تیمی با حضور ۱۶ تیم پیگیری شد که تیم ملی جودوی کشورمان با ترکیب محمد محمدی‌بریمانلو، وحید بنا، سعید ملایی، امیرقاسمی نژاد و جواد محجوب در اولین دیدار به مصاف کویت رفت و با نتیجه ۵ بر صفر پیروز از میدان خارج شد.

جودوکاران ایران، در دومین دیدار با همین ترکیب مقابل ازبکستان به میدان رفت و در یک رقابت نزدیک ۳بر۲ شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت.

محمد محمدی‌بریمانلو اولین نماینده کشورمان بود که در ۶۶-کیلوگرم در پیکار با "رشید سوبیروف" قهرمان جهان یک مبارزه پایاپای را به نمایش گذاشت و درحالیکه تا ثانیه‌های پایانی پیش بود بازنده شد. وحید بنا حریف خود را در ۷۳-کیلوگرم شکست داد و سعید ملایی که روز گذشته با شکست اماموف برنز بخش انفرادی را کسب کرده بود ، با یک "یوکو" نتیجه را در بخش تیمی واگذار کرد.

امیر قاسمی‌نژاد در وزن ۹۰-کیلوگرم حریف خود را با ضربه فنی شکست داد تا کار ۲ تیم برای پیروزی به بازی آخر کشیده شود. در این دیدار جواد محجوب در وزن ۱۰۰-کیلوگرم، مقابل "عبدالله تنگریف" جودوکار سرشناس ازبک‌ها به میدان رفت در نهایت با اخطار بازنده شد تا تیم ملی کشورمان در نهایت ۳بر ۲ نتیجه را واگذار کرده و به گروه بازنده‌ها برود.

جودوکاران ایران، در دومین دیدار با همین ترکیب مقابل ازبکستان به میدان رفت و در یک رقابت نزدیک ۳بر۲ شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت

در ادامه رقابت‌ها، جودوکاران کشورمان در اولین دیدار خود برای کسب مدال برنز به مصاف عربستان رفت و ۵ بر صفر حریف خود را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت.

تیم ملی جودوی کشورمان برای رسیدن به مدال‌برنز تیم ملی کره را پیش روی خود داشت که با نتیجه ۴ بر یک شکست را پذیرفت و به کسب مقام پنجمی آسیا رضایت داد. تنها برد ایران را سعید ملایی در وزن ۸۱-کیلوگرم به دست آورد که موفق شد، کیم جا یوم، قهرمان جهان و المپیک را با امتیاز ایپون از پیش‌رو بردارد.

بخش ورزشی تبیان

منبع : جهان نیوز