تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش در جمع معلمان چهارمحال وبختیاری گفت: تلاش براین است تا آموزش و پرورش جزء اولویت های اول باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تلاش براین است تا آموزش و پرورش جزء اولویت های اول باشد .

تلاش براین است تا آموزش و پرورش جزء اولویت های اول باشد


مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش در جمع معلمان چهارمحال وبختیاری گفت: تلاش براین است تا آموزش و پرورش جزء اولویت های اول باشد.


مهناز احمدی گفت: تجلیل از معلم  و روز معلم روزبزرگداشت عشق و ایثار است تجلیل ازکسانیست که علم راجرعه جرعه درجانها جاری می کردند خود قطره قطره می سوختند وبا دانش خویش جامعه رامی ساختند و فردایی باشکوه رانوید می دادند .

وی افزود: روز معلم روز بزرگداشت کسانیست که قدشان درراه تعلیم خوبیها خمیده شد . روز پاسداشت عزیزانیست که درسنگر علم و دانش سربازانی با اخلاص و دانشمند تربیت کردند.روز معلم روز یادکردن ازگمنامان آشناست آنانکه خاطرات ازعطریاداسمشان آکنده است .

قدردانی و تجلیل ازمعلم قدردانی از باغبانیست که هرروز صبح سبدی از صمیمیت با خود به کلاس می برد وبا انگشتان مهربان خویش برشاخه قلبها فرداراپیوندمی زند  مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش ادامه داد:  درحال حاضرانتقال دانش خیلی راحت با انواع و اقسام ابزارهای الکترونیکی که تولید شده درهرمکان ودر هرزمانی و با هروسیله ای امکان پذیراست یعنی صرفا" کسی که خواندن ونوشتن بلدباشد خیلی راحت می تواند دسترسی به خیلی علوم و فنون واطلاعات داشته باشد.

اینکه معلم لازم سرکلاس حاضرشود نه صرفا" برای انتقال دانش است چرا که معلم با ادبیاتش ،باچشمانش ، باگفتارش و باعملش ، آن علم را در وجوددانش آموز نهادینه می کند .

وی خاطرنشان کرد: شاید اصلا" خاطرتان نباشد دردوره های ابتدایی ، راهنمایی ، متوسطه چه مسایلی رامعلمانتان به شما منتقل کرده اند ولی رفتار معلم در هردوره ای به خوبی درذهنتان جامانده است .

وی گفت: ما باید به رسالت معلمی خود وقوف پیدا کنیم و بدانیم که رفتار ما چقدرمی تواند اثرگذار باشد و این دانش آموزان آینه تمام نمای معلمان خواهند بود .

طرح رتبه بندی معلمان درهیئت دولت تصویب شده است و برای مهر 94 که ان شاء الله قراراست اجرا شود یک اعتبار1350میلیاردتومانی اخذشده و برای سال بعد هم اعتبارش پیش بینی شده است.

احمدی با بیان اینکه دکتر فانی وزیر کارکشته آموزش و پرورش است و بیشترعمرش را در نظام تعلیم وتربیت گذرانده و اعتقاددارد اگرقرار است کاری برای فرهنگیان شود اصلا" نیازی به رسانه ای شدن ندارد .

وی عنوان کرد: شمااین رابدانید که ما معلمان چون دایره بزرگی ازکارمندان دولت هستیم هرتغییری دولت بخواهد ایجاد کند این بار مالی فراوان فشار به بقیه برنامه ها می آورد . احمدی اضافه کرد: طرح رتبه بندی معلمان درهیئت دولت تصویب شده است و  برای مهر 94 که ان شاء الله قراراست اجرا شود یک اعتبار1350میلیاردتومانی اخذشده و برای سال بعد هم اعتبارش پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بایدنظام تعلیم وتربیت جزءاولویت های اول قراربگیرد، تاکید کرد: همه سعی وتلاش مسئولین براینست که این را جزء اولویتهای اول قراربدهند .

احمدی با اشاره به اینکه وزارتخانه و تشکلهای وابسته به وزارت آموزش و پرورش طرح وبرنامه های زیادی برای معلمان دارند، گفت: اگر معلم دغدغه نداشته باشد، خیلی خوب تربیت می کند و مطمئن باشید که معضلات ومشکلات دیگر هم حل خواهد شد .


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان