تبیان، دستیار زندگی
تازه ترین خبرها درباره سریال پایتخت 4 .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برادرزن های چینی «ارسطو»


تازه ترین خبرها درباره سریال پایتخت 4 .


برادرزن های چینی «ارسطو»

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در مجموعه پرمخاطب پایتخت، با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت: «من و برادر زنام هان و چی». «ارسطو» یکی از کاراکتر های اصلی این مجموعه است که ابتدای سری اول حضور پررنگی در قصه داشته است. در دو سری اول، بخش قابل توجهی از زمان سریال به ماجرای خواستگاری های ارسطو اختصاص داشت و سرانجام در سری سوم از همسر چینی او رونمایی شد اما حالا در قسمت چهارم مجموعه قرار است بحث پدرشدن ارسطو مطرح شود.
احتمال حضور مهران احمدی در پایتخت
تهیه‌کننده سری چهارم مجموعه «پایتخت ۴» از تغییر نقش بیژن(دانش‌آموز ویدئوی شیب؛ بام) در این سریال خبر داد و گفت: متاسفانه نتوانستیم طبق قول آقای تنابنده از حضور بیژن در نقش پسر بهبود بهره ببریم.الهام غفوری» تهیه کننده سریال «پایتخت4» در خصوص حضور بیژن اشکوری (کلیپ شیب، بام) در «پایتخت4» گفت: طی روزهای گذشته بیژن در محل تصویربرداری پایتخت حاضر شد و تست داد و مقابل دوربین هم قرار گرفت و سکانس‌هایی را نیز بازی کرد، اما به این دلیل که مهران احمدی این سری در پایتخت حضور ندارد، نتوانستیم طبق قول تنابنده به بیژن عمل کنیم و به او نقش پسر بهبود را بدهیم.وی در همین زمینه ادامه داد: از آنجایی که اغلب نقش‌های این سریال، منهای شخصیت‌های اصلی آن، همگی نقش‌های کوتاهی را ایفا می‌کنند، ما نیز به این پسر جوان و مستعد نقش کوتاهی را سپردیم.
غفوری در رابطه با زمزمه هایی مبنی بر حضور مهران احمدی در «پایتخت4» نیز عنوان کرد: همانطور که مطلع هستید ایشان به دلیل حضورش در یک فیلم سینمایی نتوانست در این سری از پایتخت همراه ما باشد. اما این امید می‌رود که اگر تا قبل از اتمام تصویربرداری پایتخت، کار وی در فیلم مربوطه به پایان برسد، منوط به برنامه‌ریزی‌های گروه از حضورش استفاده کنیم.
در هیمن حال یکی از روزنامه ها با انتقاد از محسن تنابنده نوشت : چرا باید با دیدن بیژن(دانش‌آموز ویدئوی شیب؛ بام) احساساتی می شدی و به او قول حضور در سریال می دادی؟ اصلا شاید او بازیگری بلد نباشد، شاید سیروس مقدم در مقام کارگردان نخواهد از او استفاده کند ....

به این دلیل که مهران احمدی این سری در پایتخت حضور ندارد، نتوانستیم طبق قول تنابنده به بیژن عمل کنیم و به او نقش پسر بهبود را بدهیم.وی در همین زمینه ادامه داد: از آنجایی که اغلب نقش‌های این سریال، منهای شخصیت‌های اصلی آن، همگی نقش‌های کوتاهی را ایفا می‌کنند، ما نیز به این پسر جوان و مستعد نقش کوتاهی را سپردیم.

«فهیمه» می‌مانم
نسرین نصرتی - بازیگر نقش «فهیمه» در سریال «پایتخت 4» - هم می‌گوید: مردم منتظر یک کار خوب از ما باشند.این بازیگر گفت: همراه همه‌ عوامل و بازیگران در شمال کشور مشغول کار هستیم. تنها پیامی که می‌توانم به مردمی که سریال‌های «پایتخت 1 و 2 و 3» را تماشا کردند، بدهم این است که «پایتخت 4» هم قطعا خوب می‌شود؛ پس منتظر یک کار خوب باشند.وی سپس به نقشش در سری چهارم «پایتخت» و نبود بازیگر نقش مقابلش «بهبود» اشاره کرد و یادآور شد: در سری چهارم هم همان فهیمه می‌مانم منتهی با این تفاوت که یک سال و نیم از زندگی‌ام می‌گذرد و فرزندم به دنیا می‌آید از همسرم بهبود هم در داستان مدام یاد می‌شود و قرار است او را در قصه به سفر بفرستند.نصرتی گفت: آثار زندگی بهبود همچنان در «پایتخت 4» به چشم می‌خورد.او در ادامه عنوان کرد که در «پایتخت 4» اتفاق عجیب و غریبی نخواهد افتاد، ولی قطعا سری چهارم از سری‌های قبل بهتر خواهد بود.بازیگر نقش فهیمه در سریال پایتخت گفت: این روزها فعلا فشردگی کاری نداریم و کار با صبر و حوصله پیش می‌رود ولی فکر می‌کنم تا پایان پخش درگیر تصویربرداری باشیم.


فرآوری: منیژه خسروی
بخش سینما و تلویزیون تبیان


منابع: جام جم / فارس / ایسنا