تبیان، دستیار زندگی
رئیس هیئت ورزش های دانش آموزی استان قزوین گفت: رقابت های ورزشی فرهنگیان استان در مناطق ۱۴گانه آموزش و پرورش قزوین برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رقابت‌‌های ورزشی فرهنگیان استان قزوین برگزار شد .

رقابت‌‌های ورزشی فرهنگیان استان قزوین برگزار شد


رئیس هیئت ورزش‌های دانش‌آموزی استان قزوین گفت: رقابت‌‌های ورزشی فرهنگیان استان در مناطق ١٤گانه آموزش و پرورش قزوین برگزار شد. 


عین‌الله صادقی اظهار داشت: رقابت‌‌های ورزشی فرهنگیان استان در مناطق 14گانه آموزش و پرورش قزوین برگزار شد و نفرات برتر این رقابت‌ها مشخص شدند. وی با اشاره به این موضوع که این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، بیان کرد: در حوزه آقایان مسابقاتی مانند والیبال، فوتسال و طناب کشی برگزار شد که در رشته ورزشی فوتسال، تیم ناحیه یک قزوین، تیم آبیک و تیم الموت غربی به ترتیب اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های دانش‌آموزی استان قزوین با اشاره به اینکه برای دانش‌آموزان مدارس این استان تاکنون مسابقات ورزشی مختلفی برگزار شده است، عنوان کرد: برای دانش‌آموزان این استان در 22 رشته ورزشی مسابقات مختلفی برگزار شد که نفرات برتر هرکدام از این رقابت‌ها نیز مشخص شدند. صادقی با اشاره به اینکه بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات قهرمانی کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: همچنین در وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده اما تاکنون این وزارت، استانی را برای میزبانی این رقابت‌ها مشخص نکرده است.

به منظور ارتقای سطح کیفی و فنی فعالیت‌های ورزشی در مدارس استان قزوین، کانون‌های ورزشی درون و برون مدرسه‌ای در این استان تشکیل شد که این کانون‌ها می تواند نقش بسزایی در راستای رشد و پیشرفت ورزش دانش‌آموزان ایفا کند.

وی با بیان این نکته که طرح تشکیل کانون‌های ورزشی درون و برون مدرسه‌ای در قزوین اجرایی شد، تصریح کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی و فنی فعالیت‌های ورزشی در مدارس استان قزوین، کانون‌های ورزشی درون و برون مدرسه‌ای در این استان تشکیل شد که این کانون‌ها می تواند نقش بسزایی در راستای رشد و پیشرفت ورزش دانش‌آموزان ایفا کند.

رئیس هیئت ورزش‌های دانش‌آموزی استان قزوین با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ ورزش کردن در بین دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: نهادینه کردن این فرهنگ در بین دانش‌آموزان یکی از مباحث بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و برای گسترش این فرهنگ به صورت گسترده باید برنامه‌ریزی‌های منسجم و پایداری صورت گیرد.


منبع: خبرگزاری تسنیم

بخش سفیران تبیان