تبیان، دستیار زندگی
رئال مادرید چنانچه نتواند شکست دو بر یک بازی رفت مرحله نیمه‎نهایی مقابل یووه را جبران کند بدون کسب هیچ جامی فصل جاری را به پایان خواهد برد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تلاش رئال برای فرار از فصل تلخ


رئال مادرید چنانچه نتواند شکست دو بر یک بازی رفت مرحله نیمه‎نهایی مقابل یووه را جبران کند بدون کسب هیچ جامی فصل جاری را به پایان خواهد برد.
رئال و والنسیا

رئال مادرید شنبه شب با تساوی دو بر دو مقابل والنسیا، تقریبا قهرمانی در رقابتهای لالیگا را از دست داد. این تیم پیش از این قهرمانی در جام حذفی اسپانیا را هم از دست داده بود و اکنون چنانچه نتواند در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا عنوانی کسب کند، فصل تلخی را پشت سر خواهد گذاشت.

مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در بازی رفت که در تورین برگزار شد با نتیجه ۲ بر یک مقابل یوونتوس شکست خورد و اکنون با یک پیروزی یک بر صفر هم می تواند به دیدار پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

خبر خوش برای رئال اینکه آنها می توانند چهارشنبه شب کریم بنزما را به خدمت داشته باشند. این بازیکن در بازی رفت به دلیل مصدومیت نتوانست نماینده اسپانیا را همراهی کند و خبر خوش دیگر اینکه تونی کروس هم می تواند مقابل یوونتوس به میدان برود.

رئال مادرید اگر در این بازی بازنده شود فلورنتینو پرس که پیش از این نشان داده بدون جام ماندن را برنمی تابد، چه بسا اقدام به برکناری کارلو آنچلوتی کند.

از سویی رئال مادرید در صورت قهرمان نشدن با کوچ احتمالی جمعی از بازیکنان خود مواجه خواهد شد. کریستیانو رونالدو پیش از این زمزمه جدایی از سانتیاگو برنابئو را سر داده و ایکر کاسیاس هم گفته در تابستان از این تیم جدا خواهد شد. گرث بیل هم مشتریان پر و پا قرصی دارد و شاید مسئولان رئال وسوسه شوند تا این بازیکن را بفروشند.

مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در بازی رفت که در تورین برگزار شد با نتیجه ۲ بر یک مقابل یوونتوس شکست خورد و اکنون با یک پیروزی یک بر صفر هم می تواند به دیدار پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا صعود کند

از سویی یوونتوس در این بازی می‎خواهد با کاتاناچیو راهی دیدار فینال شود. این تیم آخرین بار در سال ۱۹۹۶ موفق به کسب جام شده و برای کسب سومین جام قهرمانی، نهایت تلاش خود را به کار خواهد بست.

این تیم پس از قهرمانی زودهنگام سری آ اکنون می‎خواهد در لیگ قهرمانان اروپا هم صاحب افتخار شود چرا که معلوم نیست آیا در فصل آتی این جمع از بازیکنان خوب خود را به خدمت داشته باشد. پل پوگبا به احتمال قریب به یقین از این تیم جدا خواهد شد و احتمالا مقصد بعدی این بازیکن فرانسوی، رئال خواهد بود.

بایرن مونیخ و بارسلونا در همین چارچوب امشب در ورزشگاه آلیانتس آرنا با یکدیگر دیدار می کنند. دیدار رفت را بارسا با پیروزی سه بر صفر پشت سر گذاشته است.

بخش ورزشی تبیان

منبع : مهر