تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان مدارس غیردولتی ، مشارکت های مردمی و خانواده گفت: طرح رتبه بندی معلمان مربوط به مدارس دولتی است و در مدارس غیردولتی اعمال نمی شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رتبه بندی مدارس غیردولتی انجام نمی شود.

رتبه بندی مدارس غیردولتی انجام نمی شود


رئیس سازمان مدارس غیردولتی ، مشارکت های مردمی و خانواده گفت: طرح رتبه بندی معلمان مربوط به مدارس دولتی است و در مدارس غیردولتی اعمال نمی شود.


استان خراسان رضوی، مرضیه گرد در مراسم نکوداشت معلمان نمونه مدارس غیر دولتی کشور در مشهد از تحصیل بیش از 300هزار دانش آموز در 12 هزار مدرسه غیردولتی خبر داد و اظهارکرد: یکی از مسائل اساسی در سازمان مدارس غیردولتی توسعه و افزایش کیفیت مدارس و همچنین توانمندسازی معلمان است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی ، مشارکت های مردمی و خانواده به مسئله افزایش شهریه مدارس غیردولتی در سال جاری اشاره کرد و گفت: شیوه کار ما در مدارس غیردولتی درصدی نیست بلکه براساس شرایط و کیفیت آموزش در مدرسه تعیین می شود.

وی افزود: سال گذشته الگوی شهریه تدوین شده با این حال برخی استان ها این الگو را اجرا نکردند و برای امسال برنامه ای داریم که هر مدرسه بنا به شرایط آن شهریه را دریافت کند و به همین دلیل ممکن است در برخی مدارس کاهش شهریه و دربرخی دیگر افزایش شهریه صورت گیرد.

طرح رتبه بندی معلمان مربوط به مدارس دولتی است و در مدارس غیردولتی اعمال نمی شود.

گرد با بیان این که به دنیال کشف خلاقیت در مدارس غیردولتی هستیم گفت: طرح رتبه بندی معلمان مربوط به مدارس دولتی است و در مدارس غیردولتی اعمال نمی شود.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی ، مشارکت های مردمی و خانواده به مسئله واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: هیچگونه واگذاری نداریم بلکه از ابتدا بنا بود بخش خصوصی در اداره مدارس دولتی به صورت مشارکتی فعالیت کنند.

وی با اشاره به بسته حمایتی تقویت مدارس غیردولتی گفت: این بسته شامل حمایت از مجموعه آموزش های غیردولتی در هفت بند مطرح شده و در هر استان متناسب با شرایط آن اجرا می شود.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان