تبیان، دستیار زندگی
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمن متوجه شد که نمی تواند با جنگ و توطئه داخلی روی جوانان ما تاثیر بگذارد، پس تصمیم گرفت تا آنان را بی هویت و تبدیل به یک عروسک خیمه شب بازی کند تا حرکت آنان در دستان خودش باشد و کار علمی هم نکنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دشمن متوجه شد که نمی‌تواند با جنگ و توطئه داخلی روی جوانان اثر بگذارد.

دشمن متوجه شد که نمی‌تواند با جنگ و توطئه داخلی روی جوانان اثر بگذارد


 معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمن متوجه شد که نمی‌تواند با جنگ و توطئه داخلی روی جوانان ما تاثیر بگذارد، پس تصمیم گرفت تا آنان را بی‌هویت و تبدیل به یک عروسک خیمه شب‌بازی کند تا حرکت آنان در دستان خودش باشد و کار علمی هم نکنند.


مهرزاد حمیدی با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی گفت: ٣ میلیون و ٥٠٠ هزار نفر سال گذشته در این المپیاد شرکت کردند و می‌توان از آن برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و یک بسته حمایتی استفاده کرد. حمیدی اظهار داشت: سیاست ما مدرسه و دانش‌آموز‌ محوری است و هر نوجوانی که از آسیب‌های اجتماعی‌‌ رها شود یک ثواب دائمی برای ما است.  وی با اشاره به شرکت 3 میلیون و 500 هزار نفر در المپیاد ورزشی در کشور افزود: باید به جوانان قدرت نه گفتن را بیاموزیم و کاری کنیم که جوانان ما در معرکه آسیب‌ها بیمه شوند.

حمیدی گفت: امروز جامعه هدف دشمن جوانان ما هستند و می‌دانند اگر گفتمان انقلاب به نسل چهارم و پنجم برسد راه خودکفایی و خود اتکایی را کشف می‌کنند و می‌خواهند این راه را قطع کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: توانمندسازی دانش آموزان نه فقط مختص دانش‌آموزان بلکه فرهنگیان و اولیاء نیز مسئول پیشگیری از آسیب‌های دانش آمورزان هستند، این یک موضوع ملی و فرا سازمانی است.

آموزش دانش‌آموزان یک کار گروهی عمومی کشوری است و جامعه هدف استکبار، نوجوانان و جوانان هستند که اگر این قشر را از ما بگیرند میراث انقلاب و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی خود را نمی‌توانیم به نسل‌های بعدی انتقال بدهیم.

حمیدی اظهار داشت: آموزش دانش‌آموزان یک کار گروهی عمومی کشوری است و جامعه هدف استکبار، نوجوانان و جوانان هستند که اگر این قشر را از ما بگیرند میراث انقلاب و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی خود را نمی‌توانیم به نسل‌های بعدی انتقال بدهیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشور و درخشش دانش‌آموزان در المپیادهای ورزشی گفت: امروز در حوزه علمی میزان رشد علمی ما در بین کشورهای رده نخست است و این برتری توسط جوانان ما صورت گرفته است.

حمیدی تاکید کرد: دشمن متوجه شد که نمی‌تواند با جنگ و توطئه داخلی روی جوانان ما تاثیر بگذارد، پس تصمیم گرفت تا آنان را بی‌هویت و تبدیل به یک عروسک خیمه شب‌بازی کند تا حرکت آنان در دستان خودش باشد و کار علمی هم نکنند.

وی افزود: امروز سطح هجمه مواد مخدر در سطح کشور بیش از 6 هزار شهید است و امروز موادی به کشور وارد می‌شود که لابراتوار‌های خانگی هم می‌توان آن‌ها را تهیه کرد.

حمیدی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن با توطئه‌های مختلف خواست تا جوانان ما را مورد هجمه قرار دهد اما جوانان از همه این توطئه‌ها به سلامت گذشتند.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان