تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به منظور حضور در نمایشگاه بین المللی SOCCEREX و مذاکره با مدیران باشگاههای اروپایی بزرگ راهی دبی شد. بر اساس اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری فرد در این سفر دو روزه ضمن حضوردرتمامی ه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مذاکره انصاری فرد با مدیران باشگاههای معتبر جهان در امارات


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به منظور حضور در نمایشگاه بین المللی SOCCEREX و مذاکره با مدیران باشگاههای اروپایی بزرگ راهی دبی شد.

بر اساس اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری فرد در این سفر دو روزه ضمن حضوردرتمامی همایش ها، جلسات ، کارگاههای مختلف و نمایشگاه فوتبال با برخی از مدیران باشگاههای معتبر اروپایی دیدار و گفت و گو خواهد کرد. احتمال دارد انصاریفرد در این سفر در صورت حصول توافقات نهایی قراردادهایی را نیز با شرکت ها و باشگاههای خارجی به امضاء برساند.

این نمایشگاه بین المللی با حضور 2500 شرکت کننده از سراسر دنیا و با حضور بزرگان فوتبال جهان برگزار می شود و شهر دبی در 4 سال اخیر برگزار کننده آن بوده است.

نمایشگاه بین المللی فوتبال از سال آینده در کشور آفریقای جنوبی میزبان جام جهانی 2010 برگزار خواهد شد. سپ بلاتر رئیس فیفا، بن همام رئیس AFC ، مدیران ورزشی و اقتصادی باشگاههای بزرگ فوتبال دراین نشست 3 روزه حضور خواهند داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که تنها مدیرعامل ایرانی شرکت کننده در این همایش بزرگ است صبح روز چهارشنبه به ایران برمی گردد.

پرسپولیس رکورد می شکند .