تبیان، دستیار زندگی
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزایش و نصب دوربین ها و كنترل نامحسوس در جاده ها را اولویت كاری نیروی انتظامی دانست
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولویت پلیس، افزایش دوربین در جاده‌ها

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزایش و نصب دوربین‌ها و كنترل نامحسوس در جاده‌ها را اولویت كاری نیروی انتظامی دانست.

بخش اجتماعی تبیان
دوربین جاده

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزایش و نصب دوربین‌ها و كنترل نامحسوس در جاده‌ها را اولویت كاری نیروی انتظامی دانست و گفت: در سال جاری تلاش خواهیم كرد با تجهیز جاده‌ها به دوربین‌ها، زیرساخت‌ها را ارتقا دهیم تا ماموران نیروی انتظامی كمتر با مردم در این خصوص روبه‌رو شوند.
حسین اشتری گفت: امیدواریم از طریق سیستم و تجهیزاتی كه در اختیار داریم، بتوانیم با متخلفان راهنمایی و رانندگی و كسانی كه تخلف می‌كنند در جاده‌ها برخورد كنیم. اشتری با اشاره به دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با رهبر معظم انقلاب به ایرنا گفت: رهبری بر ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه به این نیرو تاكید داشتند و دغدغه مردم را در موضوعات امنیت و احساس امنیت و آرامش عنوان کرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  وگفت: در سال جاری تلاش خواهیم كرد با تجهیز جاده‌ها به دوربین‌ها، زیرساخت‌ها را ارتقا دهیم تا ماموران نیروی انتظامی كمتر با مردم در این خصوص روبه‌رو شوند.

او ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب بر اقتدار همراه با عدالت و ترحم نسبت به كسانی كه مجرم هستند و نیروی انتظامی باید با آنها برخورد كند، تاكید داشتند. فرمانده نیروی انتظامی تاکید كرد: رهبرمعظم انقلاب به رأفت را تاكید کردند و فرمودند كه نیروی انتظامی پناهگاه مردم است و باید این احساس در مردم بیشتر از گذشته به وجود ‌آید.


منبع: آرمان