تبیان، دستیار زندگی
مدیر کل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش وپرورش گفت : مدارس غیردولتی هیچ گونه مبلغی را به عنوان پیش ثبت نام یا شهریه قبل از ابلاغ رسمی ثبت نام نباید از اولیا دریافت کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هیچ گونه مبلغی به عنوان پیش ثبت نام یا شهریه دریافت نمی شود.

هیچ گونه مبلغی به عنوان پیش ثبت نام یا شهریه دریافت نمی شود


مدیر کل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش وپرورش گفت : مدارس غیردولتی هیچ گونه مبلغی را به عنوان پیش ثبت نام یا شهریه قبل از ابلاغ رسمی ثبت نام نباید از اولیا دریافت کنند.


مرتضی زینیوند در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن تبریک به تمام معلمان کشور بویژه معلمان مدارس غیر دولتی افزود: اکثر موسسان مدارس غیر دولتی در استانها و شهرستانها ،پیشکوستان عزیز آموزش وپرورش هستند که سالیان دراز عمر شریفشان را در کسوت معلمی سپری کرده اند و در چارچوب ضوابط و مقررات در ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس خالصانه تلاش می کنند.

وی اضافه کرد : آنچه که موسسات محترم باید به آن توجه نمایند این است که هیچ گونه مبلغی را به عنوان پیش ثبت نام یا شهریه قبل از ابلاغ رسمی ثبت نام نباید از اولیا دریافت کنند.

تعداد معدودی مدارس غیر دولتی مغایر ضوابط تعیین شده اقدام به دریافت شهریه پیش از ثبت نام نموده اند که به منظور شناسایی و برخورد با آنان تیمهای بازرسی و نظارتی سازمان مدارس غیردولتی به همراه کارشناسان اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران بصورت مستمر در حال بازدید و پیگیری هستند.

وی تصریح کرد : تعداد معدودی مدارس غیر دولتی مغایر ضوابط تعیین شده اقدام به دریافت شهریه پیش از ثبت نام نموده اند که به منظور شناسایی و برخورد با آنان تیمهای بازرسی و نظارتی سازمان مدارس غیردولتی به همراه کارشناسان اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران بصورت مستمر در حال بازدید و پیگیری هستند.

مدیر کل مدارس غیر دولتی افزود: اگر مدارسی خلاف ضوابط و قوانین اعلام شده عمل کنند برابر ماده 33 و 34 قانون تاسیس مدارس غیر دولتی از تذکر کتبی به موسس و مدیر تا عزل مدیریت ولغو مجوز با آنان برخورد جدی می شود.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان