تبیان، دستیار زندگی
معاون پژوهش،برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در هفته معلم از254 معلم شهرستانی ، 11 معلم نمونه استانی و یک معلم کشوری با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در استان تقدیر می شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در هفته معلم از 11 معلم نمونه استانی تقدیر می شود .

در هفته معلم از 11 معلم نمونه استانی تقدیر می شود


معاون پژوهش،برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: در هفته معلم از254 معلم شهرستانی ، 11 معلم نمونه استانی و یک معلم کشوری با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در استان تقدیر می‌شوند.


قنبرعلی خوش آینه درنشست خبری  به مناسبت هفته معلم با اشاره به برپایی 50 عنوان برنامه در هفته معلم ، افزود:  گلباران مزار شهدا،برپایی یادواره شهدای فرهنگی ،نواختن زنگ سپاس دیدار با قائم مقام ولی فقیه در استان ازجمله برنامه های هفته معلم در آموزش وپرورش خراسان شمالی است.

وی اشاره کرد: 75 نفر معلم پویا از مدارس سطح استان با معیارهای مختلف همانند میزان انعطاف پذیری با اولیاء،نحوه تدریس،ارتباط با دانش آموزان انتخاب  شده است و در هفته معلم از این افراد تقدیر می‌شود.

این مقام مسئول با اعلام اینکه معلم نمونه کشوری از شهرستان مانه و سملقان انتخاب شده است،افزود: فرهنگیان استان نیز طی هفته معلم با مقام معظم رهبری و رییس جمهور دیدار می‌کنند.

خوش آینه اظهارداشت: عیادت از فرهنگیان بیمار و برگزاری مسابقات ورزشی در هفته معلم در دستور کار قرار دارد.

خوش آینه اظهارداشت:  عیادت از فرهنگیان بیمار و برگزاری مسابقات ورزشی در هفته معلم در دستور کار قرار دارد. معاون پژوهش،برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی با اشاره به برپایی پیاده روی بزرگ  خانواده فرهنگیان در استان ،عنوان کرد: با توجه به تنوع فرهنگ و اقوام دراستان،جشنواره فرهنگی و هنری شعرخوانی و انشاء خوانی با زبان بومی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه تفریحی نیز برای 400 بازنشسته فرهنگی استان در محل کمپ علوم پزشکی شهرستان اسفراین برپا خواهد شد.

خوش آینه همچنین از برگزاری آزمون ضمن خدمت برای  14750 معلم شاغل در استان از آثار شهید مطهری در هفته معلم خبر داد.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان