تبیان، دستیار زندگی
معاون اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: برای نخستین بار در گیلان جشنواره مهارت های ورزشی دانش آموزان نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره مهارت‌های ورزشی دانش آموزان گیلانی برگزار می‌شود.

جشنواره مهارت‌های ورزشی دانش آموزان گیلانی برگزار می‌شود


 معاون ‌اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: برای نخستین بار در گیلان جشنواره مهارت‌های ورزشی دانش آموزان نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. 


علی فرهنگ  با اشاره به برنامه‌های پیش روی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در سال جدید، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته سلامت در سطح مدارس استان انجام شد.

وی از برگزاری جشنواره مهارت‌های ورزشی دانش آموزان گیلانی خبر داد و افزود: این جشنواره برای نخستین‌ بار در استان و در نیمه دوم اردیبهشت‌ ماه برگزار می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: این جشنواره به منظور شناخت استعدادهای ورزشی  و هنرهای فردی دانش آموزان مانند مهارت کار با توپ، بدون توپ و یا استفاده از وسایل ورزشی دیگر انجام می‌شود.

فرهنگ با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره استعدادهای پنهان ورزشی استان شناسایی می‌شود، تصریح کرد: پس از آن بر روی دانش آموزان به صورت تخصصی کار می‌شود تا مهارت بیشتری کسب کنند و استعداد خود را در راه صحیحی پرورش دهند.

این جشنواره به منظور شناخت استعدادهای ورزشی و هنرهای فردی دانش آموزان مانند مهارت کار با توپ، بدون توپ و یا استفاده از وسایل ورزشی دیگر انجام می‌شود.

وی درباره کانون‌های ورزشی درون مدرسه‌ای، خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل این کانون‌ها فعالیت‌های درون مدرسه‌ای گسترش می‌یابد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان افزود: در این طرح از فضای مدرسه برای انجام امور تخصصی شامل فعالیت‌های بدنی و ورزشی و اصلاح ساختار قامتی دانش آموزان استفاده می‌شود.


منبع :خبرگزاری تسنیم

بخش سفیران تبیان

 ‌