تبیان، دستیار زندگی
بیست و هفتمین کانون جهاندیدگان شهر تهران با عنوان کانون جهاندیدگان «فجر» به منظور بهره مندی سالمندان از تسهیلات ویژه توسط فرهنگ سرای سالمند افتتاح می گردد. به گزارش روابط عمومی مراکز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با افتتاح کانون جهاندیدگان فجر

سالمندان از تسهیلات رفاهی برخوردار می شوند


بیست و هفتمین کانون جهاندیدگان شهر تهران با عنوان کانون جهاندیدگان «فجر» به منظور بهره مندی سالمندان از تسهیلات ویژه توسط فرهنگ سرای سالمند افتتاح می گردد.

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 13، این کانون به منظور کمک به بهداشت روانی سالمندان و افزایش فعالیت های اجتمناعی آنان راه اندازی خواهد شد. برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی متنوعی شامل: گردهمایی ها، جشن ها و مسابقات، اردوهای زیارتی و سیاحتی و هم چنین دوره های آموزشی مراقبت از خود، تغذیه صحیح، بهداشت روانی و ... از دیگر امکانات و تسهیلات کانون فوق می باشد.

کانون جهاندیدگان فجر با هدف تغییر نگرش مثبت نسبت به دوره سالمندی و افزایش توانایی های فرهنگی و اجتماعی سالمندان در تاریخ 1/9/85 در منطقه 15 افتتاح و فعالیت خود را آغاز می نماید.

سالمندان می توانند جهت اطلاع از نحوه عضویت در کانون های جهاندیدگان به نشانی: میدان امام حسین- خ 17 شهریور- خ خشکبارچی- پارک خیام مراجعه نمایند.

تلفن : 9- 33358688

فرهنگ سرای سالمند