تبیان، دستیار زندگی
جلوگیری از ترك خوردن سیب زمینی : -  اگر می خواهید هنگام پختن ، سیب زمینی شما ترك نخورد ، قبل از پختن قدری كره یا روغـــــــــــن روی سیب زمینی بمالید . با این كار نه تنها سیب زمینی ترك نمی خورد ، بلكه طعم بهتری هم پید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نكاتی درباره سیب زمینی

جلوگیری از ترك خوردن سیب زمینی :

اگر می خواهید هنگام پختن ، سیب زمینی شما ترك نخورد ، قبل از پختن قدری كره یا روغـــــــــــن روی سیب زمینی بمالید . با این كار نه تنها سیب زمینی ترك نمی خورد ، بلكه طعم بهتری هم پیدا می كند .

رفع پوسیدگی سیب زمینی :

اگر سیب زمینی خام شما بر اثر گذشت زمان یا هر علت دیگر نرم و پلاسیده است ، آنها را به مدت نیم ساعت درون آب سرد بریزید . دوباره  سفت شده و تازگی خود را باز می یابند .

روش پخت سریع سیب زمینی

برای این كه سیب زمینی ها سریعتر پخته شود ، یك جسم نوك تیز داخل آن فرو كنید ، تا سوراخ شود . سپس سیب زمینی ها را داخل آب جوش بپزید .

روش سرخ كردن سیب زمینی

بهترین روش برای سرخ كردن سیب زمینی این است كه ظرف گودی را انتخاب كرده  تا نیمه آن روغن بریزید . بعد از گرم شدن روغن، سیب زمینی های خلال شده را داخل آن ریخته و بدون هم زدن آن منتظر بمانید ، بعد از چند دقیقه سیب زمینی ها روی روغن قرار می گیرند . آن ها را بردارید و مقداری دیگر سیب زمینی داخل روغن بریزید . به همین صورت تمام سیب زمینی ها را سرخ كنید . روغن باقی مانده از این كار سفید است و برای پخت مواد دیگر هم می توانید از آن استفاده كنید .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.