تبیان، دستیار زندگی
تمرین عصر تیم فوتبال استقلال تهران با حواشی فراوانی از جمله مشاجره یک هوادار با محسن فروزان، غیبت پنج بازیکن و انتقاد سرمربی از عملکرد نفرات تیم آغاز شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عصر پرحاشیه استقلال


تمرین عصر تیم فوتبال استقلال تهران با حواشی فراوانی از جمله مشاجره یک هوادار با محسن فروزان، غیبت پنج بازیکن و انتقاد سرمربی از عملکرد نفرات تیم آغاز شد.
قلعه نویی

این تمرین از ساعت 18 در کمپ زنده یاد ناصرحجازی آغاز شد و حواشی متعددی را درپی داشت.

استقلال مقابل پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی تهران به تساوی بدون گل رسید تا امیدش برای رسیدن به عنوان قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به حداقل برسد.

به همین دلیل امیرقلعه نویی پیش از آغاز تمرین در جمع بازیکنان به عملکرد آنان در دیدار با پدیده اعتراض کرد. این اتفاق در هفته های گذشته نیز رخ داده و با واکنش منفی بازیکنان روبرو شده بود.

حنیف عمران زاده، آرش برهانی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی و یعقوب کریمی در تمرین غایب هستند. یعقوب کریمی دوران نقاهت خود را سپری می کند و دلیل غیبت دیگر نفرات مشخص نیست.

بنابر تصمیم کادر فنی استقلال تهران تمرین امروز (یکشنبه) این تیم تعطیل شد.جو سنگینی در این تمرین حکم فرما شده و تنها 20 هوادار در کمپ زنده یاد ناصرحجازی حضور یافته اند.

یکی از هواداران در اواسط تمرین به سوی محسن فروزان رفت و از وی بابت دخالت در شعار دادن تماشاگران پس از دیدار روز گذشته با پدیده انتقاد کرد.

این مساله با واکنش فروزان روبرو شد به طوریکه این دروازه بان و هوادار مشاجره لفظی شدیدی پیدا کردند که با دخالت دیگر اعضای تیم ختم به خیر شد.

در اواسط تمرین میان لیدرها و تماشاگران درگیری لفظی رخ داد که یکی از عکاسان خبری قصد ثبت تصاویر این درگیری را داشت. این مسئله منجر به مشاجره میان این لیدر و عکاس شد که این مسئله با وساطت میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال پایان یافت

حدود 20 نفر از لیدرها و هواداران استقلال در کمپ ناصر حجازی حضور داشتند اما تیم را تشویق نمی کردند. این هواداران اعتقاد داشتند بازیکنان از جایی خط می گیرند تا امیر قلعه نویی را تضعیف کنند.

در اواسط تمرین میان لیدرها و تماشاگران درگیری لفظی رخ داد که یکی از عکاسان خبری قصد ثبت تصاویر این درگیری را داشت. این مسئله منجر به مشاجره میان این لیدر و عکاس شد که این مسئله با وساطت میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال پایان یافت.

هاشم بیک زاده پس از تمرین بدنسازی مختصر و جاسم کرار و هرائر مگویان دو بازیکن خارجی استقلال نیز پس از تمرین سبک محل تمرین را ترک کردند.

در ادامه تمرین و در حالی که فقط بازیکنان ذخیره استقلال در تمرین حضور داشتند و مشغول فوتبال در زمین کوچک بودند، قلعه نویی نیز محل تمرین را ترک کرد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایرنا