تبیان، دستیار زندگی
داریوش مصطفوی دبیر فدراسیون فوتبال صبح امروز راهی دبی شد تا با جوزف سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا دیدار کند. در این سفر امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران نیز همراه مصطفوی خواهد بود. به گزارش تبیان ، بلاتر امرو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشست شبانه ی مصطفوی و قلعه نویی با بلاتر


داریوش مصطفوی دبیر فدراسیون فوتبال صبح امروز راهی دبی شد تا با جوزف سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا دیدار کند.

در این سفر امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران نیز همراه مصطفوی خواهد بود.

به گزارش تبیان ، بلاتر امروز وارد دبی می شود و طبق هماهنگی های انجام شده ، مصطفوی ساعت 2 بامداد فردا با وی دیدار خواهد کرد.

صد البته این یک ملاقات غیر رسمی است و چنانکه فیفا همچنان محمد دادکان و یارانش را در فدراسیون فوتبال ایران به رسمیت می شناسد ، بلاتر هم داریوش مصطفوی را تنها به واسطه دوستان مشترک و به عنوان یه چهره ورزشی و رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران ملاقات خواهد کرد. هر چند که بی شک بعد از این دیدار ، عکسهای مصطفوی و بلاتر در کنار هم منتشر می شود و داریوش خان خواهد گفت : ما هم برای هر گونه همکاری قول مساعد دادیم و جوزف (!) هم تاکید کرد از تعلیق فوتبال ایران ناراحت است و این مشکل بزودی رفع می شود و ...!

گفته می شود مصطفوی پس از دیدار با بلاتر راهی زوریخ خواهد شد تا در مقر فیفا پرونده ی ایران را پیگیری کند اما طبق خبرهای رسیده از زوریخ موضوع آن قدرها هم که بزرگ جلوه داده شده نیست و فدراسیون فوتبال ایران می تواند از طریق ارسال یک نامه و اطمینان دادن به فیفا برای انجام تغییرات لازم ، با تعیین ضرب الاجل جدید فعالیت های بین المللی خود را از سر بگیرد.

سیموئز سر خود را به دیوار زد .