تبیان، دستیار زندگی
تفاوت زیادی که بین دنیای زنانه و مردانه وجود دارد دیگر مسئله ای شناخته شده است و همه ما می دانیم که انتظارات آنها از شریک زندگیشان با هم فرق می کند. اما هنوز راه زیادی در پیش داریم که به تمامی این تفاوت ها پی ببریم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از شوهرآینده تان این انتظارها را نداشته باشید


تفاوت زیادی که بین دنیای زنانه و مردانه وجود دارد دیگر مسئله ای شناخته شده است و همه ما می دانیم که انتظارات آنها از شریک زندگیشان با هم فرق می کند. اما هنوز راه زیادی در پیش داریم که به تمامی این تفاوت ها پی ببریم.

در این مطلب مواردی را که نباید از شوهر آینده تان انتظار داشته باشید به شما می گوییم. انتظار داشتن در این موارد، باعث سرخوردگیتان خواهند شد و رابطه شما را خراب می کند.

زن


1. بین شما و مادرش یکی را انتخاب کند
اگر خانواده همسرتان با ازدواج شما مخالف هستند، دو راه دارید. یا قید این ازدواج را بزنید یا بپذیرید که همیشه کوتاه بیایید. مشکل شما و مادر همسرتان هر چیزی که باشد، باید به خاطر همسرتان و رابطه تان کوتاه بیایید. با تحت فشار دادن همسرتان بین او و مادرش فاصله ایجاد نمی کنید، تنها او را از خودتان دور می کنید.


2. مثل دوست هایتان به حرف هایتان گوش کند
این که در هنگام مشکلات با همسرتان حرف بزنید و درد دلتان را به او بگویید حق مسلم شماست. اما اصلا انتظار نداشته باشید مثل دوستانتان با شما برخورد کند. همسر شما، همسر شما است و جای دوست هایتان را برایتان پر نخواهد کرد. بنابراین لازم است که بعد از ازدواج هم ارتباطات دوستانه تان را حفظ کنید  (البته با قواعد زندگی متاهلی) تا فشار فقدان آنها را به همسرتان نیاورید.


3. از علایق شخصی یا حرفه ای خودش بگذرد
علایق و فعالیت های همسرتان بخشی از خصوصیات او هستند که شما را به او علاقه مند کره اند، پس انتظار نداشته باشید که پس از ازدواج به خاطر شما از صرف کردن وقت و انرژی برای آنها دست بکشد. زمان گذاشتن همسرتان برای انجام کارهای مورد علاقه اش به شرط این که به صورت منطقی و بدون کم گذاشتن برای خانه و خانواده باشد هیچ اشکالی ندارد. به یاد داشته باشید که در هر چیزی جانب اعتدال باید رعایت شود.

هیچ کس بعد از ازدواج عوض نمی شود. حتی خود شما هم حاضر نیستید به خاطر کسی دیگر، رفتارتان را عوض کنید و اگر هم تن به این تغییر بدهید، موقتی خواهد بود

4. خودش را عوض کند
هیچ کس بعد از ازدواج عوض نمی شود. حتی خود شما هم حاضر نیستید به خاطر کسی دیگر، رفتارتان را عوض کنید و اگر هم تن به این تغییر بدهید، موقتی خواهد بود. مردها در این زمینه ها سفت و سخت تر هم هستند. بنابراین به امید تغییر او بعد از ازدواج،تن به وصلت ندهید.


5. ارتباطش را با دوستانش قطع کند
همانطور که شما نیاز دارید زمانی را با همجنس های خود بگذرانید، همسرتان نیز احتیاج دارد زمانی را خارج از خانه و در کنار دوستان خود و در فضایی مردانه بگذراند. چنانچه این فرصت را از او بگیرید سلامت و خوشبختی او به خطر خواهد افتاد و به احتمال زیاد شما را مقصر این امر خواهد دانست. بنابراین انتظار نداشته باشید بعد از ازدواج تنها دوست همسرتان باشید.


6. همه چیز را به خاطر بسپارد

زن ها در حفظ و به خاطر آوردن خاطرات احساسی بسیار قویتر از مردان هستند. در حالی که شما روز و تاریخ دقیق نامزدیتان را به یاد دارید همسرتان به احتمال زیاد کاملا تاریخ آن را فراموش کرده است.

برای اطلاع از طرح همسان گزینی تبیان اینجا کلیک کنید

بخش کلوب ازدواج تبیان


برگرفته از برترین ها

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.