تبیان، دستیار زندگی
باز هم به جاده خاکی زد، باز هم حرف های نامربوط به زبان آورد و باز هم یک برگ سیاه دیگر در کارنامه خود ثبت کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خانزاده در یک قدمی اخراج از پرسپولیس


باز هم به جاده خاکی زد، باز هم حرف های نامربوط به زبان آورد و باز هم یک برگ سیاه دیگر در کارنامه خود ثبت کرد.

خانزاده

پخش ویدئویی از درگیری فیزیکی محمدرضا خانزاده با هوادار پرسپولیسی در دوحه این بازیکن جوان را در آستانه اخراج از تیم قرار داده است.

خانزاده جوان که فصلی بد را در پرسپولیس سپری کرده و  ناکامی را در تیم هایی مثل تیم ملی امید هم تجربه کرده است حالا در آستانه اخراج از پرسپولیس است.

اگرچه او می گوید:«این طرفدار فحش های بدی به من داد و من هم از سر عصبانیت با او درگیر شدم ولی اشتباه کردم.»

اما رفتارش را اصلا پرسپولیسی ها نپسندیدند. برانکو ایوانکوویچ می گوید:« از نظر من او برای این رفتارش در آستانه اخراج از تیم است .» و کریم باقری مربی و کاپیتان همیشه محبوب قرمزها حتی از برانکو هم در این مورد جدی تر است. او می گوید:«اینجا پرسپولیس است. واقعا متوجه نمی شود چطور چنین رفتاری با یک هوادار شده است. مگر اینجا چاله میدان است؟»

حالا همه خواهان برخورد تادیبی با بازیکنی هستند که روز به روز در مسیر سرازیری افت ، سرعت می گیرد. بازیکنی که حضور در جام جهانی و جام ملتها را تجربه کرده اما انگار قرار نیست بازیکنی آتیه ساز باشد و کروش در تشخیصش درباره او اشتباه کرده است.

صحبت از محمدرضا خانزاده است که پس از دیدار پرسپولیس و لخویا که با شکست سه بر صفر سرخ ها همراه بود با یک هوادار پرسپولیسی درگیری شدیدی داشت و حرف های بسیار رکیک و زشتی به او زد. این برای نخستین بار نیست که یک بازیکن پرسپولیس در این فصل این چنین حاشیه سازی می کند و بدون توجه به اعتبار باشگاه پرسپولیس رفتاری ناشایست از خود نشان می دهد. شگفت آور اینکه باشگاه پرسپولیس با این دست از بازیکنان حاشیه ساز کنار می آید و اصولا برخورد بازدارنده ای از خود نشان نمی دهد.

اما محمدرضا خانزاده از حیث حاشیه سازی در میان بازیکنان این فصل پرسپولیس پیشتاز است. او حتی پیام صادقیان را هم پشت سر می گذارد. اما چه اتفاقاتی باعث شد تا خانزاده اکنون قطورترین پرونده حاشیه سازی ها را داشته باشد؟ نگاهی به حواشی این بازیکن جوان در یک سال گذشته می اندازیم:

* در بازی های آسیایی اینچئون تیم ملی امید ایران نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد. اما بدتر از این نتایج ضعیف حرکت ناپسند محمدرضا خانزاده در برابر بازیکن تیم ملی امید ویتنام بود، ویتنامی که در عین شگفتی ایران را شکست داد. -شکست تیم امید ایران برابر ویتنام در بازیهای آسیایی زمانی تلخ ترشد که محمدرضا خانزاده پس از درگیری با بازیکن حریف از زمین اخراج شد. خانزاده پس از این اتفاق از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا با محرومیت مواجه شد.

* این بازیکن حاشیه ساز با محمد عباس زاده هم درگیری لفظی شدید پیدا کرد. در جریان تمرینات و فوتبال درون تیمی تیم قرمز گلی را از تیم سبز دریافت کرد که بعد از این صحنه محمدرضا خانزاده که مدافع تیم قرمز بود به محمد عباس‌زاده مهاجم تیمش گفت که به جای اینکه توپ لو بدهی و دستت را روی کمرت بگیری برگرد تا تیم گل نخورد. همین جمله جرقه‌ای شد تا این دو بازیکن برای لحظاتی با هم درگیری لفظی داشته باشند که البته با وساطت درخشان و عبدی این درگیری تمام شد.

* خانزاده مدتی بعد با هم تیمی خود یعنی علیپور هم در جریان تمرینات پرسپولیس درگیری پیدا کرد. در جریان تمرین، علیپور روی پای خانزاده تکل رفت که این مسئله باعث ناراحتی مدافع ملی‌پوش سرخپوشان شد. این دو بازیکن ابتدا با یکدیگر درگیری لفظی داشتند و در ادامه، خانزاده به صورت مهاجم جوان پرسپولیس سیلی زد. اعضای کادرفنی تیم پس از این درگیری به سمت این دو بازیکن رفتند و از ادامه درگیری جلوگیری کردند. حمید درخشان، پس از این درگیری خانزاده را از زمین اخراج کرد تا مدافع ملی‌پوش پرسپولیس از روی نیمکت نظاره‌گر ادامه تمرین باشد.

این بازیکن حاشیه ساز با محمد عباس زاده هم درگیری لفظی شدید پیدا کرد. در جریان تمرینات و فوتبال درون تیمی تیم قرمز گلی را از تیم سبز دریافت کرد که بعد از این صحنه محمدرضا خانزاده که مدافع تیم قرمز بود به محمد عباس‌زاده مهاجم تیمش گفت که به جای اینکه توپ لو بدهی و دستت را روی کمرت بگیری برگرد تا تیم گل نخورد

* بی نظمی های خانزاده در پرسپولیس هنگامی ادامه یافت که این بازیکن در یکی از تمرینات پرسپولیس آن هم یک روز بعد از شکست تیمش عکس سلفی گرفت. محمدرضا خانزاده مدافع جوان پرسپولیس در اقدامی عجیب در اواسط تمرین نزد عکاسان رفت و با گرفتن موبایل یکی از آنها به داخل زمین برگشت و یک سلفی جانانه از خود گرفت. این حرکت خانزاده بلافاصله با واکنش تند حسین عبدی دستیار حمید درخشان مواجه شد که عقیده داشت خانزاده بی جهت حواس خود را پرت کارهایی مثل انداختن عکس سلفی می‌ کند. با تذکر تند عبدی عکاس های آن سمت تمرین پرسپولیس هم وسایل خود را جمع کردند و به گوشه ای دیگر رفتند.

* فحاشی رکیک به یک هوادار و درگیری فیزیکی با وی آخرین حاشیه سیاه محمدرضا خانزاده بود، بازیکنی که بارها رفتارهای ناپسندی از خود نشان داده است. آیا وقت آن نرسیده است که باشگاه پرسپولیس به جای مماشات با ستاره های بی اخلاقی همانند خانزاده و یا صادقیان روش دیگری را در پیش بگیرد؟

بخش ورزشی تبیان