تبیان، دستیار زندگی
خداداد عزیزی چهره سرشناس فوتبال ایران می گوید عادل فردوسی پور باید در سیستم نظرسنجی اش تغییراتی بدهد و خوب نیست نام او را کنار مجیدی وکریمی بگذارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خداداد شاکی از فردوسی پور


خداداد عزیزی چهره سرشناس فوتبال ایران می گوید عادل فردوسی پور باید در سیستم نظرسنجی اش تغییراتی بدهد و خوب نیست نام او را کنار مجیدی وکریمی بگذارد.

خداداد و دایی

خداداد عزیزی ستاره سرشناس دهه 70 فوتبال ایران که بار دیگر در نظرسنجی برنامه 90 توانست نشان دهد هنوز هم مردم ایران ، حماسه ساز ملبورن را دوست دارند می گوید:«راستش خوشحالم از لطف مردم. اگرچه نسل فوتبال بین ها عوض شده اما باز هم رای خوبی آوردم . خودم هم باورم نمی شد در رقابتی که بازیکنان شاخص همین حالا مثل دژاگه و قوچان نژاد در آن حاضر بودند ، توانستم رای بیاورم. البته این شکل رای گیری خیلی درست نیست چون فوتبال بین ها نسل زیر 20 ساله ها هستند که خیلی بازی های بازیکنانی مثل من را به یاد ندارند. ولی فکر می کنم چیزی که باعث رای بیاورم هم بازی های قدیمی ام بود  و هم اینکه مردم می دانند خداداد اهل مصالحه نیست. حقیقتی که فکر می کند درست است را رک می گوید. شاید به مذاق گروهی خوش نباشد اما ، حرفش را می زند. من برای همین زبان سرخم ، بارها سر سبزم را به باد دادم.»
او که حالا باید در مرحله بعد نظرسنجی با علی کریمی و فرهاد مجیدی رقابت کند ، می گوید:« به نظرم بهتر است این نظرسنجی را عوض کنند. آن دو هم جانتر از من هستند و هم ستاره های دو تیم محبوب استقلال و پرسپولیس که هواداران میلیونی دارند. گذاشتن اسم من کنار آنها فقط مقداری رای های این دو بازیکن را می شکند و کم می کند و اثر دیگری ندارد. این دو باید با هم رقابت کنند و نیازی به بودن نفر سومی در این نظرسنجی نیست. »

خداداد عزیزی ستاره سرشناس دهه 70 فوتبال ایران که بار دیگر در نظرسنجی برنامه 90 توانست نشان دهد هنوز هم مردم ایران ، حماسه ساز ملبورن را دوست دارند می گوید:«راستش خوشحالم از لطف مردم. اگرچه نسل فوتبال بین ها عوض شده اما باز هم رای خوبی آوردم


خداداد عزیزی که بعد از مدت ها از نیم فصل دوم لیگ دسته اول امسال به مربیگری برگشت و هدایت تیم شهرداری تبریز را در دست داشته ، در آستانه سقوط به دسته پایین تر است. او البته برای انتقادهایش از کارلوس کروش در روزهای گذشته ، با موجی از انتقادهای مجازی روبرو شده که از آنها به شدت گله دارد. می گوید نسل فوتبالی عوض شدند و گروهی 18 ساله به او و خانواده اش توهین می کنند و این را برازنده فوتبال ایران نمی داند.

بخش ورزشی تبیان



منبع:خبرآنلاین