تبیان، دستیار زندگی
هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی از برگزاری مراسم گرامیداشت و تقدیر ستارگان روابط عمومی در سال ۹۳، همزمان با روز روابط عمومی در روز ۲۸ اردیبهشت خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ستارگان روابط عمومی تقدیر می‌ شوند

هوشمند سفیدی

هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی از برگزاری مراسم گرامیداشت و تقدیر ستارگان روابط عمومی در سال ۹۳، همزمان با روز روابط عمومی در روز ۲۸ اردیبهشت خبر داد.
به گزارش  کاوشگران روابط عمومی، هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی در گفتگو بامهر، با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به مناسبت نکوداشت ۲۷ اردیبهشت «روز روابط عمومی»، بنا دارد از ستارگان روابط عمومی ایران در سال ۹۳ تقدیر کند.
وی افزود: آیین نکوداشت مورد نظر روز ۲۸ اردیبهشت با رویکرد پاسخگویی، مسئولیت اجتماعی و همدلی در سالن حکمت مرکز همایش‌2های کتابخانه ملی با سخنرانی اساتید و صاحب نظران این حوزه برگزار می شود. در این آیین، از ۱۰ ستازه روابط عمومی در بخش های مدیران روابط عمومی، خالقان آثار علمی، مدیران ارشد، روابط عمومی‌های استان‌ها و حامیان حرفه روابط عمومی با اعطای لوح ستاره زرین تقدیر خواهد شد.
سفیدی در ادامه گفت: مهم است که دست اندرکاران روابط عمومی با امر پاسخگویی، مسئولیت و همدلی اجتماعی بین دولت و ملت آشنا باشند. به همین دلیل، کارگاه آموزشی ویژه ای روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت برگزار می شود که در آن اساتید این حوزه به تدریس می‌پردازند.
دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی گفت: پاسخگویی و مسئولیت اجتماعی از جمله پیش نیازهای همدلی اجتماعی است. بدون گفت و شنود سازنده، شفاف و صادقانه بین ملت و دولت و پاسخگویی دولت به ملت، و توجه به مسئولیت های اجتماعی، همدلی ایجاد نمی شود. بنابراین لزوم این مساله مشخص است که روابط عمومی ها باید با این مقوله به صورت علمی و کاربردی آشنا شوند و مهارت های کاربردی آن را فرا بگیرند.
وی در پایان گفت: تولید ویژه نامه پاسخگویی، مسئولیت اجتماعی و همدلی اجتماعی از دیگر برنامه های مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی خواهد بود.

تنظیم: هومن بهلولی