تبیان، دستیار زندگی
سرخود را به دیوار زد! در پی محروم شدن تیم امید ایران از حضور در رقابتهای فوتبال بازیهای آسیایی دوحه رنه سیموئز سرمربی تیم ملی امید در دفتر رئیس کمیته المپیک سر خود را به دیوار زد! او که در سال 1998 برای نخستین بار تیم ملی جا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در پی محرومیت ایران ؛

سیموئز سرخود را به دیوار زد!


در پی محروم شدن تیم امید ایران از حضور در رقابتهای فوتبال بازیهای آسیایی دوحه رنه سیموئز سرمربی تیم ملی امید در دفتر رئیس کمیته المپیک سر خود را به دیوار زد!

او که در سال 1998 برای نخستین بار تیم ملی جامائیکا را به جام جهانی رسانده بود ، با صرف نظر از پیشنهادهای مختلفی که برای هدایت تیم های ملی بزرگسالان داشت ( از جمله پیشنهاد تیم ملی هندوراس) پذیرفت به ایران بیاید و مسوولیت تیم امید ایران را بر عهده بگیرد اما به رغم همه برنامه ریزی ها و هزینه ها و برپایی اردو در برزیل و ... از یك سال پیش تا کنون ، در آخرین لحظات به دلیل حکم فیفا مبنی بر تعلیق فوتبال ایران ، او و تیمش از راه یابی به بازیهای آسیایی دوحه قطر بازماندند! این در حالیست که تیم ایران قهرمان دو دوره متوالی این رقابتها (در سال 1998 بانکوک و سال 2002 بوسان ) بود و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی باید پا به این پیکارها می گذاشت.

سیموئز که هنوز حذف ایران را باور نداشت صبح دیروز خود به دفتر دبیر کمیته المپیک رفت و وقتی تائید این خبر را از دهان کفاشیان شنید از فرط ناراحتی سر خود را به دیوار می کوبید!!

سیموئز وقت لب به شکایت گشود ، گفت : اول یک سری بازیکن انتخاب می کنم که تاریخ تولدشان در شناسنامه یک چیز است ، در گذرنامه چیز دیگر ! بعد 3 روز مانده به مسابقات می گوئید اینها را نبرید! حالا هم که این موضوع محرومیت !

سیموئز که امیدوار بود با تیم ایران به عنوان قهرمانی بازیهای آسیایی دست یابد ، حالا همه چیز را از دست رفته می بیند!

اما مسوولان کمیته المپیک در صدد تمدید قرارداد او هستند. به گفته ی علی كفاشیان دبیركل كمیته ملی المپیك تیم فوتبال امید كشورمان باید برای بازیهای المپیك 2008 پكن آماده شود و بر همین اساس مربی برزیلی این تیم نیز حفظ خواهد شد.

وی تاکید کرد مصرانه به دنبال تمدید قرارداد با او هستیم.

بازیهای دوحه ، خط شروع محرومیت فوتبال ایران

چرا فوتبال ایران دچار محرومیت شد ؟