تبیان، دستیار زندگی
معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه از حضور دانش آموزان پسر برتر در اعتکاف علمی آموزش و پرورش سوادکوه خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعتکاف علمی آموزش و پرورش سوادکوه برای کنکوری‌ها

اعتکاف علمی آموزش و پرورش سوادکوه برای کنکوری‌ها


معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه از حضور دانش‌آموزان پسر برتر در اعتکاف علمی آموزش و پرورش سوادکوه خبر داد.


در سوادکوه، علی‌رضا رضایی صبح امروز در جمع معلمان شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه اعتکاف علمی دانش‌آموزان برتر برای ارتقای علمی آنان انجام می‌شود، گفت: اعتکاف علمی دانش‌آموزان به منظور حضور موفق‌تر آنان در کنکور سال 94 برگزار می‌شود.

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه با بیان اینکه تعداد 35 دانش‌آموز پسر برتر در اعتکاف علمی آموزش و پرورش سوادکوه شرکت کرده‌اند، افزود: 35 دانش‌آموز پسر برتر مدارس متوسطه دوم شهرستان سوادکوه از دبیرستان‌های الغدیر و امام جعفر صادق (ع) در رشته‌های مختلف در این اعتکاف علمی شرکت کردند.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای سه مرحله‌ای اعتکاف علمی دانش‌آموزان خبر داد و خاطر نشان کرد: اعتکاف علمی دانش‌آموزان در سه مرحله و از فروردین تا خرداد‌ماه 94 در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به صورت شبانه‌روزی در هنرستان شهید بهشتی سوادکوه برگزار می‌شود.

رضایی با تقدیر از مدیریت و همکاری مدیر آموزش و پرورش و مجمع خیران آموزش و پرورش و مسئولان واحد‌های آموزش و پرورش و خانواده‌های دانش‌آموزان شهرستان سوادکوه، افزود: ارتقای 18 پله‌ای و کسب رتبه اول شهرستان سوادکوه در استان مازندران از نظر قبولی در کنکور با اجرای اعتکاف علمی دانش‌آموزان برتر به دست آمده است که امیدواریم با اجرای آن شاهد موفقیت بیشتر دانش‌آموزان در کنکور سال 94 باشیم.


منبع : خبرگزاری فارس

بخش سفیران تبیان