تبیان، دستیار زندگی
یازدهمین دیدار از سری برنامه فوتبال علیه فقر فردا شب (دوشنبه) با حضور جمع کثیری از ستارگان فوتبال برگزار خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ستارگان فوتبال جهان علیه فقر


یازدهمین دیدار از سری برنامه فوتبال علیه فقر فردا شب (دوشنبه) با حضور جمع کثیری از ستارگان فوتبال برگزار خواهد شد.
فوتبال جهان

برنامه فوتبال علیه فقر قرار است فردا شب (دوشنبه) با برگزاری دیداری دوستانه بین یاران رونالدو و یاران زیدان ادامه یابد. ستارگان زیادی از جمله لوئیس فیگو، فابیو کاناوارو و دیدیه دروگبا آخرین افرادی بودند که دعوت رونالدو و زیدان را قبول کردند تا در این دیدار به میدان بروند.
دیدار یاران رونالدو و یاران زیدان قرار است در ورزشگاه اصلی سوئیس برگزار شود و ستارگان فوتبال جهان نیز از علاقه مندان دعوت کردند تا ورزشگاه را پر کنند.
لوئیس فیگو برنده توپ طلای فوتبال جهان در سال 2000 خیلی مشتاق است که در این پروژه خیریه به میدان برود: "از همه علاقه‌مندان به فوتبال می خواهم که به ورزشگاه وانکدورف بیایند و ازنزدیک این دیدار خیریه را تماشا کنند. دیدن سکوهای ورزشگاه که پر از تماشاگر شده خیلی لذت بخش است و می‌توانیم یک بار دیگر جشن بگیریم و با فوتبال به جنگ فقر برویم."
از آسیا هیده توشی ناکاتا در این دیدار به میدان خواهد رفت.

دیدار یاران رونالدو و یاران زیدان قرار است در ورزشگاه اصلی سوئیس برگزار شود و ستارگان فوتبال جهان نیز از علاقه مندان دعوت کردند تا ورزشگاه را پر کنند


رونالد دی‌بوئر (هلند)، استیو مک منمن و جیمی کاراگر (انگلیس)، روبرت پیرس، کلود مکه‌له‌له، کریستین کارمبو و پاتریک ویرا (فرانسه)، ینس لمن (آلمان)، گایزکا مندیتا، فرناندو هیرو و میشل سالگادو (اسپانیا)، پائولو فریرا، فرناندو کوتو، لوئیس فیگو، پائولو سوسا و دکو (پرتغال)، مارتا، جیوانی البر، جولین بلتی و روبرتو کارلوس (برزیل)، پاول ندود (چک)، جان لوکا زامبروتا، گنارو گتوسو، کریستین ویری، و فابیو کاناوارو (ایتالیا)، هاکان شوکور (ترکیه)، هیده توشی ناکاتا (ژاپن) و فردی لیونگبرگ (سوئد) از بازیکنانی هستند که در این دیدار به میدان می‌روند.
عواید حاصل از این دیدار به مردم فقیر فیلیپین اختصاص خواهد یافت.

بخش ورزشی تبیان



منبع: ایسنا