تبیان، دستیار زندگی
رفت و آمدهای احمدرضا عابدزاده به باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی سرخپوشان، گمانه زنی ها برای تغییر سرپرست این تیم را افزایش داده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رفت و آمدهای مشکوک در پرسپولیس


رفت و آمدهای احمدرضا عابدزاده به باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی سرخپوشان، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر سرپرست این تیم را افزایش داده است.
احمدزاده

احمدرضا عابدزاده یکی از پیشکسوتان پرسپولیس است که بعد از انتخاب محمد حسین نژادفلاح به عنوان قائم مقام پرسپولیس، چند بار با وی جلساتی برگزار کرد. هرچند گفته می‌شد این جلسات در راستای دریافت مطالبات عابدزاده و پسرش از باشگاه است، با این حال با حضور برانکو ایوانکوویچ این جلسات ادامه یافته است.
این رفت و آمدها تا جایی پیش رفته که گمانه‌زنی‌ها را برای حضور احمدرضا عابدزاده در یک پُست جدید در پرسپولیس افزایش داده است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که تغییرات نیمکت پرسپولیس به اینجا ختم نمی‌شود و نژادفلاح قصد دارد احمدرضا عابدزاده را هم به نیمکت سرخپوشان اضافه کند.
به نظر می‌رسد قائم مقام پرسپولیس قصد دارد عابدزاده را به جای محمود خوردبین به عنوان سرپرست انتخاب کند تا به این ترتیب آخرین نفر از کادر فنی قبلی پرسپولیس هم با نیمکت خداحافظی کند.
البته مسئولان باشگاه پرسپولیس برای این تغییر به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند و منتظر برگزاری بازی با تیم لخویای قطر هستند.

این رفت و آمدها تا جایی پیش رفته که گمانه‌زنی‌ها را برای حضور احمدرضا عابدزاده در یک پُست جدید در پرسپولیس افزایش داده است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که تغییرات نیمکت پرسپولیس به اینجا ختم نمی‌شود و نژادفلاح قصد دارد احمدرضا عابدزاده را هم به نیمکت سرخپوشان اضافه کند
همچنین نژادفلاح پیشنهاد حضور وحید هاشمیان در کادر فنی پرسپولیس را به وی داده تا وی هم همانند کریم باقری در کنار برانکو ایوانکوویچ فعالیت کند؛ هرچند که بعید است هاشمیان این پیشنهاد را بپذیرد و حاضر شود به عنوان دستیار برانکو کار کند.
بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر